وزیر آموزش و پرورش :

مدارس امسال حضوری هستند


وزیر آموزش و پرورش :
مدارس امسال حضوری هستند
​​​​​​​وزیر آموزش و پرورش جزئیاتی از بازگشایی مدارس؛ از آموزش حضوری تا وضعیت واکسیناسیون کرونایی را اعلام و تأکید کرد که در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند.
یوسف نوری در گفت‌وگو با ایسنا، توضیحاتی پیرامون میزان آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در مهرماه ارائه و اظهار کرد: پروژه مهر از چندماه گذشته کلید خورده است و همکارانم ساماندهی مدارس و نیروی انسانی را انجام داده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند همچنین با تأکید بر اینکه مدارس امسال حضوری هستند، تأکید کرد: خیلی از بنده سؤال می‌کنند که آیا مدارس حضوری است یا خیر. بنده تعحب می‌کنم؛ از روزی که آمدم گفتم مدارس باید حضوری باشد. این گفته برآمده از مطالعات مختلف بود. ما دومرتبه هم برای بازگشایی حضوری خیز برداشتیم که موفق نشدیم و جامعه آماده نبود اما در نهایت و در خیز سوم، همه با هم متفق بودیم و بازگشایی حضوری بعد از عید انجام شد و خوشبختانه بعد از اینکه مدارس را باز کردیم، کرونا هم کم شد. وی تصریح کرد: بنابراین در مهرماه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، کل مدارس و تمام مراکز پیش از دبستان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز می‌کنند. وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت انجام واکسیناسیون جهت حضور در مدرسه نیز گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان اجباری نبود اما خب درصد بسیار بالایی واکسن را تزریق کردند و تا آخرین گزارشی که داشتم تا ۹۶ درصد دوز اول را زده بودند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8003/1/626650/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها