وزیر بهداشت اعلام کرد

راه‌اندازی ۱۵هزار تخت بیمارستانی تا پایان امسال

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اضافه شده است، گفت: در نظر داریم ۱۵ هزار تخت دیگر تا پایان سال جاری به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اضافه کنیم. ۱۷۰۰ مورد به ظرفیت خانه‌های بهداشت کشور اضافه کردیم و در نظر داریم تعداد خانه‌های بهداشت را به ۴۴۰۰ برسانیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اضافه شده است، گفت: در نظر داریم ۱۵ هزار تخت دیگر تا پایان سال جاری به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اضافه کنیم.
به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین‌الهی در «ملاقات چهره به چهره نمایندگان اقشار مردمی‌با وزیر بهداشت» اظهار کرد: اقدامات متعددی توسط دولت مردمی‌سیزدهم در حوزه سلامت انجام شده و این انتظار وجود دارد که رسانه‌ها به ویژه صداوسیما به تبیین دستاوردها بپردازند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد خانه‌های بهداشت تا پایان سال جاری به ۴۴۰۰ مورد می‌رسد، افزود: ۱۷۰۰ مورد به ظرفیت خانه‌های بهداشت کشور اضافه کردیم و در نظر داریم که با افزایش ۲۷۰۰ مورد دیگر تا پایان سال جاری، تعداد خانه‌های بهداشت را به ۴۴۰۰ مورد برسانیم.
وی ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند ام‌آرآی در شبکه درمانی کشور توزیع شده است. همچنین ۱۰ هزار پزشک و دندانپزشک در شبکه درمانی در حال خدمت‌رسانی هستند.
جستجو
آرشیو تاریخی