صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و دو - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و دو - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱

پیام رئیس‌جمهور در پی درگذشت دکتر داوودی

دکتر پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه گذشته پس از تحمل دوره‌ای بیماری در ۷۱ سالگی درگذشت. پیکر این استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر دیروز از سوی خانواده، همکاران و نزدیکانش تشییع و در قطعه ۷۴ بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و بویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
در پیام آیت‌الله رئیسی آمده است: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس‌جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشأ خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.
محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و بسیاری از مقامات و چهره‌های سیاسی نیز با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم را تسلیت گفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی