دیگه چه خبر




توضیح دادستان شوش درباره بازداشت تعدادی از کارگران هفت‌تپه

   خبر اول اینکه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با تأیید خبر بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.  به گزارش دادگستری خوزستان، مصطفی نظری در خصوص علت بازداشت تعدادی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه افزود: چند روز پیش تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب با راه‌اندازی تجمعات کارگری و ایجاد هیاهو جلوی درِ کارخانه و ممانعت از ورود مدیرعامل، باعث ایجاد ناآرامی و اغتشاش شدند که با دستور قضایی قاضی کشیک بازداشت شدند ،لذا با توجه به عدم توانایی ارائه وثیقه درنظر گرفته شده، هنوز در بازداشت بسر می‌برند. وی گفت: با توجه به فصل تولید و بهره‌برداری کارخانه و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند و همچنین تأکیدات رئیس محترم قوه قضائیه درخصوص حمایت از تولید ملی، با هرگونه ایجاد ناامنی و ممانعت از تولید، برخورد قانونی مناسب می‌شود.

 تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین

  خبر دیگر اینکه، سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات امریکا، گفت: دو کشور درباره جزئیات قرارداد در حال گفت‌وگو هستند و نتایج حاصل شده اعلام می‌شود. به گزارش خانه ملت، سعید خطیب‌زاده در پاسخ به سؤالی در ارتباط با اخباری مبنی بر توقف مذاکرات ایران و چین از طرف چینی‌ها تا اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری امریکا، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم، چنین موضوعاتی از سوی رسانه‌های معاند مطرح شده و واقعیت ندارد.  وی تصریح کرد: مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و چین ذیل قرارداد ۲۵ ساله با جدیت در حال انجام است و هیچ ارتباطی به انتخابات هیچ کشوری بویژه ایالات متحده امریکا ندارد. سخنگوی وزارت امورخارجه یادآور شد: گفت‌وگو بین طرفین درباره جزئیات قرارداد در حال انجام است و انشاءالله به نتیجه برسد، اعلام خواهیم کرد.

 سردار محمد نامزدی در 1400 را رد نکرد

  شنیدیم که، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا درباره اخباری مبنی بر حضور وی در انتخابات ۱۴۰۰ یا شهرداری تهران در دوره بعد گفت: ما اهل کار هستیم و کارگریم. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آن قدر مأموریت‌های مهم در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور دارد که تمام فکر خود را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه متمرکز کرده‌ایم.  تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری و دستورات ایشان می‌کنیم. سردار سعید محمد در پاسخ به این سؤال ایلنا که اگر از شما خواسته شود در انتخابات شرکت کنید، چه تصمیمی خواهید گرفت، اظهار داشت: بستگی به شرایط دارد.  باید توجه کنیم که شرایط این دوره از انتخابات پیچیده است باید جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

شکایت وزارت کشور از معاون دفتر رئیس جمهوری!

  دست آخر اینکه،   علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهوری اعلام کرد وزارت کشور از او بابت بازنشر سخنان نماینده سابق تهران شکایت کرده است. به گزارش «ایران»، معزی در «توئیتر» در تشریح این رویداد نوشت: «از مدتی قبل با دوستان در دفتر رئیس جمهوری در پی پس گرفتن شکایت‌های ریاست جمهوری و دولت از رسانه‌ها بودیم. به لطف بررسی‌ها و پیگیری‌های سرکار خانم جنیدی و همکاران‌شان در معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، دستور پس گرفتن شکایت‌ها را دادند که مراحل قانونی آن در حال انجام است.» او اضافه کرد: «خوشحال و سرخوش از چنین اقدامی بودم که شنبه با شکایت وزارت کشور آقای رحمانی فضلی به دادسرا فراخوانده و بابت انتشار سخنان آقای کواکبیان تفهیم اتهام شدم. بنده خدا بازپرس محترم مانده بود چه بگوید.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7483/3/559345/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها