اینجا تهران ، بنگاه خبرپراکنی رادیو ایران

ابتکارات رادیو تهران!



روزنامه وزین و آبرومند پارس شیراز انعکاس تصمیمات اخیر رادیو تهران را در استان‌ها و شهرستان‌ها به ‌شرح زیر تشریح می‌نماید:
در وقتی ‌که ملت ایران در انتظار وصول خبر تخلیه کامل کشور از قوای بیگانگان و حل قضایای آذربایجان دقیقه شمار گوش به رادیو دارد، نه تنها خبری در این خصوص به ‌مردم نمی‌دهند (و بایستی از رادیوهای ممالک بیگانه کسب‌ خبر کرد) بلکه با یک ابتکار لوس و خنکی مشغول نشر آگهی‌های سلمانی‌ها و حمامی‌های تهران می‌شود!
اینجا تهران، بنگاه خبرپراکنی رادیو ایران، خانم‌ها: سرخود را فر شش ماهه بزنید، اگر می‌خواهید به بهترین طرزی موهای شما «فریزه» شود به خیابان لاله زار مغازه... رجوع نمایید.
اینجا رادیو تهران: اگر می‌خواهید ناخن‌های شما با آخرین فرم پاریس مانیکور شود، به مغازه آرایشگری... در خیابان... مراجعه فرمایید! انصاف بدهید در این وقت که ملت ایران درگیراشغال قوای شوروی و بلوای حزب دموکرات آذربایجان و چشم ‌به‌ راه وصول اخبار آزادی کشور از دست اجنبی‌تر از اجنبی‌هاست، محیط مسخره تهران چطور خود را مشغول مهمل‌بافی کرده؟! مثل این ‌است که درمملکت هیچ انقلاب و اضطرابی نیست و تمام کارها اصلاح شده و فقط تعمیم فر شش ماهه و مانیکور ناخن‌ها و آرایش باقی مانده که باید فوری اصلاح شود! رادیو برای پخش اخبار در داخله و خارجه کشور است نه برای تفریح و نشر آگهی‌های کسبه تهران، مگر می‌شود از خارجه و شهرهای داخله هم برای آرایش سر و صورت به ‌تهران بیایند؟! اگر هم برای اطلاع مردم است که همان انتشار آگهی‌ها در جراید کافیست وقتی‌ که ما و همه فریاد می‌زنیم که تمام خرابی‌های کشور به‌واسطه بی‌نظمی مرکز و بی‌علاقه بودن تهران به‌ سایر شهرهای ایران است، بی‌جهت و سبب نیست.
روزنامه کوشش- شنبه 6 خرداد 1325



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7408/16/550095/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها