سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم
زحمت و تلاش مربیان پیش دبستانی/  لطفاً در مورد سال‌ها زحمت و تلاشی که مربیان پیش دبستان ضمیمه دولتی بعد ازسال 91 در مدارس دولتی کشیدند هم بررسی شود، لطفاً کاری کنید عمر وجوانی و تلاش و علاقه ما بی ثمر نماند.
مشکل حاشیه نشینی در بهمنشیر / جمعی از اهالی محل: چرا مناطق حاشیه‌نشین بهمنشیر فاقد امکانات رفاهی شهری است، شب که وارد ذوالفقاری می‌شوید یاد زمان جنگ و جنگ‌زدگی می‌افتید، نه روشنایی، نه آسفالت ونه... پس  بودجه منطقه آزاد اروند کجاها خرج شد؟ چرا باید جاده ساحلی  بهمنشیر متوقف شود. لایروبی آن فقط شعار مسئولان بود؟ تقاضا داریم جهت ساحل‌سازی منطقه سده که جولانگاه معتادان و سارقان شده اقدامی عاجل مبذول فرمایند.
بعد از 5 ماه از تحویل خودرو پلاک نمی‌دهند/ آخر سال 97 خودرو ثبت نام کردم. بعد از گذشت یک سال،  قرار بود اواخر سال 98 خودرو را تحویل دهند، که تحویل ندادند. در اردیبهشت سال 99 خودرو را تحویل دادند و الان مدت 5 ماه است که پلاک نمی‌دهند. خواهشمندم مسئولان پاسخگو باشند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7444/1/554611/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها