سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را
می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213


نظــــــر مـــردم

جاماندگان سهام عدالت/ آقای سرلکی: از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و دولت محترم تقاضا دارم افراد جامانده از سهام عدالت را فکری به حالشان بکنند. من خودم دارای 7 سر عائله هستم که یک سقف بالای سر زن و بچه هایم نیست و از سهام عدالت بی‌نصیب هستیم اما اشخاصی را می‌شناسم که با چندتا خانه سهام عدالت دارند. لطفاً مسئولان پیگیری نمایند.

جـوابیه

پاسخ به پیام درج شده در تاریخ 11 خرداد 99 با عنوان یک شهروند: رانندگان تاکسی از 3 نفر مسافر کرایه 4 نفر را دریافت می‌کنند
ضمن تشکر از شهروند محترم به آگاهی می‌رساند؛ اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از دستورالعمل‌های ابلاغی به‌منظور کنترل و پیشگیری ویروس کرونا می‌باشد و تاکسیرانان محترم طبق این قانون تا اطلاع ثانوی، ملزم به‌ جابه‌جایی شهروندان با ظرفیت سه سرنشین (یک نفر صندلی جلو و دو نفر صندلی عقب) و دریافت کرایه مصوب شورای محترم اسلامی شهر تهران (مندرج در برچسب کرایه نصب شده روی شیشه جلوی تاکسی‌ها) هستند.
لذا شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ناوگان تاکسیرانی و موارد خارج از ضوابط ابلاغی، مراتب را با ذکر شماره کامل پلاک به سامانه تلفنی 1888 یا سامانه ثبت تخلفات در سایت 1888 به آدرس  منعکس و این سازمان را در امر نظارت هر چه بهتر یاری فرمایند.
سعید جاسبی/ مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت
 و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7371/1/545772/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها