اخبــــار





اسلامیان از رئیس جمهوری کمک خواست!

در حالی که نگرانی‌های زیادی درخصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود دارد، محمود اسلامیان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: «اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال به صلاح کشور است. ما به یک نقطه خاصی رسیدیم و انتظار من از دولت و شخص رئیس جمهوری این است که به این مسأله ورود کند. الان در جامعه مشکلات اقتصادی داریم و یک فوتبال است که عده زیادی به آن دلخوش هستند و نباید آن را با مشکل مواجه کنیم. آن هم به خاطر سوء تدبیر و اصراری که داریم، بگوییم 208 عضو فیفا اشتباه می‌کنند و ما درست عمل می‌کنیم. این مسأله در حد رئیس جمهوری است. ایشان باید ورود کند و تصمیمی گرفته شود که خدای ناکرده آسیبی به ورزش کشور وارد نشود. فیفا فرمی که ما می‌گوییم نهاد عمومی غیردولتی را قبول ندارد و ما هم تلاش و از این موضوع دفاع کردیم، ولی آنها قبول ندارند و نظرشان چیز دیگری است.»  اسلامیان در حالی از ریاست جمهوری خواسته تا این مسأله را حل کند که اگر چه اصلاح اساسنامه مسأله مهمی است ولی چرا باید کار به جایی برسد که در فدراسیون فوتبال و بعد از تغییرات که در سطح مدیریتی این مجموعه به وجود آمد، کار به جایی برسد که از شخص اول دولت کمک گرفته شود. این در حالی است که در هیچ فدراسیونی در دنیا به قول خود اسلامیان شاهد این سوء تدبیر نیستیم.

پاسخ شیخ ویسی به اتهام تبانی با پرسپولیس

وحید شیخ ویسی، دروازه‌بان پیکان در بازی با پرسپولیس با اشتباه روی گل اول، مسیر شکست تیمش را هموار کرد. او درباره اینکه عملکرد او طی 3 بازی اخیر مقابل پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته، به ورزش سه گفت: «من خودم می‌دانم که هجمه‌های علیه شیخ ویسی از کجا آب می‌خورد. من تا الان با مدیر برنامه کار نکردم و یکسری مدیر برنامه در حوالی تیم ما هستند که هم‌پستی‌های من را در این تیم دارند و منتظر هستند که من اشتباه کنم. شما دیدید که در نبود من هم تیم ما 3 یا 4 گل خورده و هیچ اتفاقی نیفتاده است. سنگربان خارجی یا داخلی داشتیم و باختیم اما هیچ هجمه‌ای وجود نداشته است.»

ماکت پرسپولیسی‌ها در استادیوم؛ 50 هزار تومان!

باشگاه پرسپولیس قرار است ماکت طرفداران خود را در ورزشگاه آزادی قرار دهد تا سکوهای خالی استادیوم پر شوند. این ماکت‌ها ویژه آقایان است و بانوان پرسپولیسی امکان سفارش آن را ندارند. همچنین هزینه هر ماکت 50 هزار تومان اعلام شده و هواداران با پرداخت این رقم می‌توانند به صورت مجازی در استادیوم حضور یابند. این در حالی است که بلیت ورزشگاه آزادی حداکثر 25 هزار تومان بود و هواداران پرسپولیس فعلاً استقبال چندانی از این طرح نکرده‌اند.

بیرانوند از عراقچی کمک خواست

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس که به‌ خاطر شیوع گسترده بیماری کرونا و به دلیل قوانین منع تردد در اتحادیه اروپا، برای انجام تست‌های پزشکی در باشگاه جدیدش آنتورپ بلژیک با مشکل مواجه شده است، شنبه با حضور در وزارت امور خارجه با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه، برای پیگیری عزیمت خود به بلژیک دیدار کرد و از او در این رابطه کمک خواست.

ماجرای عکس جنجالی اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ که بیننده دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس بود، ترجیح داد به جای حضور در جایگاه VIP و یا جایگاه خبرنگاران، بازی را از روی صندلی‌های بالای جایگاه ویژه و در فضایی باز دنبال کند که با انتشار تصاویری از محل استقرار اسکوچیچ، عنوان شد که آنجا مکانی در خور شأن حضور سرمربی تیم ملی نبوده است. در همین رابطه باغستانی مسئول استادیوم شهدای شهر قدس به ورزش سه گفت: «قسمتی که آقای اسکوچیچ در آن نشسته بود، در حال نوسازی است. البته ما دوست نداشتیم او آنجا بنشیند. ما برایش در جایگاه VIP جایی را در نظر گرفته بودیم ولی اسکوچیچ ترجیح داد به آنجا برود و کسی دور و برش نباشد.»

تست کرونای استقلالی‌ها منفی شد

استقلال در حالی دیشب به مصاف سایپا رفت که با اعلام دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال، جواب تست کرونای کلیه اعضای مجموعه تیم استقلال که روز شنبه این تست از آن‌ها گرفته شد، منفی شده است.

تست کرونای یونس دلفی مثبت شد

تیم فوتبال شارلروا تمریناتش را در کمپ آلمان با حضور 27 بازیکن برگزار می‌کند. این باشگاه اعلام کرد یونس دلفی، بازیکن ایرانی این تیم تست کرونایش مثبت اعلام شده است و در قرنطینه خانگی بسر می‌برد. علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی تیم شالروا است که تست کرونایش منفی شده و اکنون در اردوی تیم در آلمان حضور دارد.

الهامی: مسئولیت باخت تراکتور با من است

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شکست مقابل نساجی اظهار داشت: «در دوران تعطیلی و سپس شروع تمرینات به‌دلیل کرونا نتوانستیم با تیم‌های لیگ برتری هماهنگی داشته باشیم تا بازی تدارکاتی انجام دهیم. مقصر باخت را خط دفاع نمی‌دانم. گلی که دریافت کردیم گل به خودی بود و میثم تیموری این اشتباه را کرد اما کسی از قصد این کار را نکرده است. مسئولیت این باخت با من است و از هواداران عذر می‌خواهم. در مورد وضعیت بازگشت اشکان دژاگه و عکاشه حمزاوی از باشگاه سؤال کنید.»

پانیونیوس خواستار بازگرداندن مسعود شجاعی

به گزارش رادیو ورزش یونان، سران تیم پانیونیوس یونان علاقه‌مند هستند که مسعود شجاعی بازیکن ۳۶ ساله را که در تراکتور بازی می‌کند بار دیگر به خدمت بگیرند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7381/18/546933/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها