اخبار فوتبال

پیوستن طارمی به اینتر قطعی شد
پس از مسجل شدن قهرمانی اینتر در سری A، پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی نراتزوری در گفت‌وگویی با شبکه DAZN اظهار داشت: «یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم. یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.»


حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه
در پایان دیدار آلومینیوم و استقلال یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد. به دنبال این اتفاق، حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد اما کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد تا یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا شود و او در بازی با تراکتور در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود. با این حال، در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

 
خمس: در ایران حس عدم امنیت نداشتم
پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سابق تراکتور درباره زمان حضورش در ایران در اظهار نظری جالب به تسنیم گفت: «حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود. از میهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم.»

 
دروسی: سردار بازیکن مهمی برای ماست
 در هفته سی‌و‌سوم سریA  ایتالیا، رم در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیا با نتیجه 3-یک تن به شکست داد که تک گل جالوروسی را سردار آزمون به ثمر رساند. دنیله دروسی سرمربی رم پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN‌» درباره مهاجم ایرانی‌اش که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل گرگ‌ها در این بازی را به ثمر رساند، گفت: «آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ماست. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی