به ملوان و انزلی افتخار می‌کنم

عزت‌اللهی: با گلزنی اعتماد به نفس پیدا کردم

ناصرقراگزلو
خبرنگار

سعید عزت‌اللهی، هافبک ملی‌پوش فوتبال ایران و عضو باشگاه شباب الاهلی امارات موفق شد مقابل تیم الاتحاد کلبا( تیمی که از حضور مهدی قایدی بهره می‌برد) دومین گل تیمش را به ثمر برساند و نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند. گلزنی آقا سعید بهانه‌ای بود برای یک گپ و گفت  ساده با لژیونر فوتبال ایران.

در پیروزی پرگل تیمتان مقابل تیم الاتحاد کلبا نقش پررنگی داشتی.
به هر حال لیگ امارات به مراحل حساس نزدیک شده است و تیم‌ها برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگند که تیم ما هم به دلیل قرار داشتن در رده دوم جدول از این قاعده مستثنی نیست. خدا را شکر در تیم‌مان خوب جا افتادم و با تیم کاملاً هماهنگ شدم. با‌توجه به اینکه به‌عنوان هافبک دفاعی هم بازی می‌کنم گلزنی‌ام خیلی بیشتر به چشم می‌آید؛ با‌وجود این از این نکته بیشتر خوشحال می‌شوم که به‌عنوان یک فوتبالیست ایرانی نماینده موفقی برای فوتبال کشورم باشم.
به‌نظر می‌آید با گلزنی روحیه مضاعفی پیدا کردی؟
مقابل تیم کلبا هم دومین گلم را برای تیمم در لیگ امارات به ثمر رساندم. به هر حال گلزنی و موفقیت، اتفاقات خوبی برای ادامه کارم محسوب می‌شود و موجب افزایش اعتماد به‌نفس برای تیم باشگاهی و تیم ملی خواهد شد و تلاش می‌کنم در امارات هم همان روند خوبی که در تیم وایله در اروپا داشتم را ادامه بدهم.
گلزنی در پست هافبک دفاعی واقعاً ارزشمند است.
وقتی بیشتر وظایف دفاعی دارید کارتان برای نفوذ و گلزنی خیلی دشوار می‌شود از این‌رو خوشحالم با اینکه وظیفه گلزنی ندارم اما باز هم موفق به گلزنی شدم.
در این بازی مقابل قایدی قرار گرفتی، برایش کری نخواندی؟
نه کری نخواندم و اتفاقاً باید توضیح بدهم که مهدی هم بازی خوبی را برای تیمش انجام داد و یک پاس گل هم برای هم‌تیمی‌اش مهیا کرد. اتفاقاً بعد از بازی یکدیگر را در آغوش گرفتیم.
شرایط تیم مهدی قایدی هم گویا چندان خوب نیست؟
 آنها مربی‌شان را تغییر دادند و دو- سه هفته‌ای هم بود که خوب نتیجه گرفته بودند اما به هر حال به ما باختند چون ما بهتر بودیم ضمن اینکه به طور کلی هم ما تیم بهتری داریم و از شرایط خوبی بهره می‌بریم. به همین دلیل هم برنده شدیم و جایگاه خودمان را به عنوان تیم دوم حفظ کردیم تا به کسب سهمیه کماکان امیدوار باشیم هرچند که به دلیل فاصله امتیازی که با تیم صدرنشین داریم قهرمانی برای ما سخت شده است.
این‌طور که دیدیم بردن تیم مهدی قایدی درشرایط دشواری رقم خورد.
بله در ابتدا یک گل دریافت کردیم اما در ادامه بازی را در اختیار گرفتیم و دو گل در اواخر نیمه‌اول زدیم که گل دوم را هم خودم در دقیقه ۴۸ به ثمر رساندم. در مجموع بازی را در اختیار داشتیم و بر حریف مسلط بودیم و درنهایت با بردی ارزشمند میدان را ترک کردیم.
برای تیم ملی چه آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کنی؟
 همیشه برای تیم ملی بهترین‌ها را آرزو کردم و در پیراهنش بیشترین تلاش را انجام دادم؛ ضمن اینکه در مرحله پیش رو مشکل خاصی را با‌توجه به قدرت کادر فنی و بازیکنان‌مان احساس نمی‌کنم.
تو سابق بازیکن ملوان بودی و از این تیم لژیونر شدی. ملوان این روزها تیم خوبی است.
خوشحالم ملوان در این فصل جایگاهی را داشته که موجب افتخار من و همه هوادارانش شده است. ملوان با مدیریت خوب خودش و هیأت‌مدیره منسجم و کادر فنی خیلی خوبش که در رأس آنها آقای تارتار قرار دارد موجب شده، تیم با قدمت انزلی در این فصل قدرت خیلی خوبی داشته باشد و حتی برای کسب سهمیه هم امیدوارباشد که این مهم موجب افتخار من و بقیه دوستداران ملوان شده است. بازیکنان ملوان هم به خودباوری لازم رسیده‌اند و موفق شدند نتایج بزرگی را رقم بزنند و هوادارانشان را امیدوار و خوشحال نگه دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی