صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

مهاجمی می‌خواهیم که به ما کمک کند

اوسمار: پرسپولیس شکل خوبی پیدا کرده است


اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت و گاز در جام حذفی چنین نظر داد: «ما فصل پیش توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم که جام سختی بود. در این جام‌ها تیم‌ها سورپرایزهایی دارند و معمولاً اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. اصلاً به همین خاطر هم مردم عاشق فوتبال هستند. با وجود اینکه در بازی اول به آلومینیوم باختیم اما تیم ما شکل خوبی در سه بازی اخیر پیدا کرده است. نفت تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه بازی را آن طور که می‌خواهیم به نفع خودمان رقم بزنیم.»
او درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم و اینکه آیا از ابتدا از آنها استفاده خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: «برای استفاده از بازیکن جدید همیشه چالش‌هایی برای خود بازیکن و کادر فنی وجود دارد. ارتباطی که بین بازیکنان قبلی و جدید وجود دارد اینطور نیست که بگوییم در یک بازی خودشان را نشان دهند ولی این چیزی که در تمرینات می‌بینیم این است که مطمئنم که روزبه‌روز بهتر خواهند شد. ما تقویم بازی خیلی فشرده‌ای تا عید نوروز داریم و در تمرین تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی بازی کند.»
اوسمار درباره جذب مهاجم خارجی و اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده او درخواستی برای جذب مهاجم نداشته است، عنوان کرد: «من درباره صحبت درویش نظر نمی‌دهم، ولی ما الان صرفاً فقط دنبال هر مهاجمی نیستیم؛ دنبال مهاجمی هستیم که بتواند به ما کمک کند. ما باید یک بازیکن آزاد بگیریم، اما باید شرایط ما را داشته باشد.»
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم علیرضا بیرانوند درون دروازه خواهد ایستاد یا بار دیگر به رفیعی اعتماد خواهد شد، گفت: «من عادت ندارم در نشست‌های خبری ترکیب تیم را اعلام کنم. ما تمرین خواهیم داشت و بعد از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.»
اوسمار در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه سرمربی نفت و گاز، استقلالی است، چنین نظر داد: من مطمئنم که تمام تمرکز او روی هدایت نفت است، نه استقلال!
او در مورد پیدا شدن کاغذهای عجیب در رختکن تیمش پیش از دیدار با ذوب‌آهن، چنین واکنشی داشت: «من قبل از بازی نمی‌دانستم چنین اتفاقی افتاده و بعد از بازی هم از مصاحبه بازیکنان فهمیدم. در برزیل اعتقادات زیادی وجود دارد. ممکن است چیزهای زیادی را آدم ببیند، ولی به نظر من نتیجه بازی با این چیزها عوض نمی‌شود.»
سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه به نظر کارشناسان تیمش در سه بازی قبلی فوتبال هجومی‌تری نسبت به زمان گل‌محمدی بازی کرده است و او چه فلسفه‌ای در پرسپولیس دارد، گفت: «فصل گذشته تیم ما سه قهرمانی به دست آورد و هیچ ایرادی نمی‌توانیم به تیم بگیریم. همه هواداران هم راضی بودند. وقتی یحیی گل‌محمدی حضور داشت ما این فلسفه را داشتیم که بتوانیم توپ را به دست بیاوریم و حفظ کنیم و گل بزنیم. کاری که ما می‌کنیم این است که از نقاط قوت بازیکنان استفاده کنیم و بتوانیم گل بزنیم.
به نظرم در فوتبال باید تعامل وجود داشته باشد. همان قدر که حمـــــــــله می‌کـــنید، باید دفاع کنید و شما در سه بازی قبل دیدید که این اتفاق در تیم ما افتاد.»
او درباره مشکلات مالی پرسپولیس و حضور درویش در تمرین روز یکشنبه این تیم هم عنوان کرد: «هر کسی که کار حرفه‌ای انجام می‌دهد حق و حقوقی دارد.
ما همیشه در چهارچوب زمین سعی می‌کنیم وظیفه‌ای را که داریم به نحو شایسته انجام دهیم. ما بخش مالی را به مدیریت، هیأت‌مدیره و سرپرست تیم واگذار کردیم تا تمرکزمان را در زمین داشته باشیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی