صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

پرسپولیس – نفت و گاز؛ ساعت 20

پرسپولیس و اوسمار در جام شگفتی ها

آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را تیم‌های پرسپولیس و نفت و گاز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند. سرخپوشان پایتخت که فصل گذشته کاپ قهرمانی جام حذفی را بالای سر بردند، در اولین بازی شان در این دوره از جام حذفی باید برابر تیمی لیگ یکی قرار بگیرند که هدایت آن را پیروز قربانی کاپیتان اسبق استقلال بر عهده دارد. مربی جوانی که در صحبت‌های خود نشان داده که فوتبال روز دنیا را به خوبی دنبال می‌کند و با آخرین متد و تغییرات تاکتیکی که تیم‌های معتبر جهان از آنها استفاده می‌کنند، آشنایی زیادی دارد.
او در این فصل هدایت گچسارانی‌ها را بر عهده دارد و تیمش تا به اینجای لیگ دسته اول آزادگان، با هشت برد، هشت تساوی، پنج باخت و کسب 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. نفت و گاز در آخرین بازی‌اش در هفته بیست و یکم لیگ یک، در خانه‌اش با یک گل مغلوب فجرسپاسی شد و حالا هم قربانی به خوبی می‌داند که کار سختی برابر پرسپولیس در پیش دارد. البته این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و هیچ تضمینی هم وجود ندارد که سرخ‌ها بتوانند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.
هر چند که شاگردان اوسمار ویرا در سه بازی تحت هدایت او توانسته‌اند نگاه‌ها را به سوی خود جلب کنند. پرسپولیس با اینکه به آلومینیوم باخت ولی هم در آن بازی و هم در دیدار برابر تراکتور و ذوب آهن که با پیروزی قرمزها همراه بود، آنها توانستند بازی‌های چشم نواز و خوبی را به نمایش بگذارند و تیم برتر میدان باشند.
 این شرایط، امید را در دل هواداران پرسپولیس به وجود آورده تا در بازی‌های آینده‌اش هم به موفقیت برسد و حالا باید دید این روند در بازی با نفت و گاز هم ادامه خواهد یافت یا خیر. پرسپولیس در حالی در آخرین بازی اش، 1-0 ذوب آهن را در اصفهان شکست داد که در غیاب علیرضا بیرانوند محروم، امیررضا رفیعی درون دروازه‌اش قرار گرفت و حالا احتمال داده می‌شود که در این بازی هم، رفیعی جوان گلر سرخ‌ها باشد. ضمن اینکه در بازی با ذوب آهن عبدالکریم حسن و اوستون رستم ارونوف، خریدهای جدید پرسپولیس هم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و باید دید سرمربی برزیلی این تیم از آنها در ترکیب اصلی این مسابقه استفاده خواهد کرد یا خیر. دیداری که کیوان علی محمدی به همراه کمک هایش بهزاد پناهی و وحید سیفی قضاوت آن را بر عهده خواهد داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی