نساجی یک - پرسپولیس 2

شاهکاری به نام اورونوف

هنوز بازی گرم نشده بود که اولین موقعیت پرسپولیس با شوت اورونوف تبدیل به گل شد. بعد از پنج دقیقه بازی درگیرانه و سریع در مرکز زمین، وینگر تکنیکی ازبک با شوتی غافلگیرکننده، نساجی و دروازه‌بان برزیلی‌اش را ناک اوت کرد. پولی در این صحنه مقصر اصلی بود و توپ از دست او رها شد و به تور چسبید.

 هنوز بازی گرم نشده بود که اولین موقعیت پرسپولیس با شوت اورونوف تبدیل به گل شد. بعد از پنج دقیقه بازی درگیرانه و سریع در مرکز زمین وینگر تکنیکی ازبک با شوتی غافلگیرکننده، نساجی و دروازه‌بان برزیلی‌اش را ناک اوت کرد. پولی در این صحنه مقصر اصلی بود و توپ از دست او رها شد و به تور چسبید.
سه دقیقه بعد باز هم اورونوف موقعیت شوتزنی پیدا کرد که این بار شوت او زیاد از حد محکم بود. وینگر ازبک می‌توانست خیلی زود یک دبل فوق‌العاده در قائمشهر به نام خود ثبت کند اما دقیقه 14 قدر کات‌بک فوق‌العاده آل‌کثیر را ندانست و بهترین شانس گلزنی را از دست داد.
در واکنش به گل پرسپولیس و موقعیت‌های خطرناکش نساجی با یک ارسال و ضربه سر سام دلیری اولین و آخرین موقعیت گل نیمه نخستش را ایجاد کرد اما دوباره بازی دست میهمان افتاد.
پرسپولیس در ادامه مسابقه کاملاً سوار بر میدان بود و این تیم موقعیت‌های متعددی روی دروازه نساجی خلق کرد که با بی‌دقتی بازیکنان میهمان و درخشش گلر برزیلی نساجی تبدیل به گل نشد.
لوان پولی سه بار شوت‌های سروش رفیعی، مسعود ریگی و عیسی آل‌کثیر را برگشت داد تا دروازه‌اش بیشتر از این باز نشود. در دو نوبت دیگر هم یک بار ضربه عبدالکریم حسن توسط مدافعان میزبان برگشت داده شد و بار دیگر کاشته ترابی به شکل خطرناکی به تور کنار دروازه خورد و گل نشد.
نمایش برتر پرسپولیس در این نیمه فریادهای ساکت الهامی بر سر بازیکنانش را به همراه داشت و او در دقیقه 40 دو بازیکن را برای تعویض لب خط طولی برد اما پشیمان شد و تیمش در لحظات پایانی شکل بهتری پیدا کرد.
با شروع نیمه دوم الهامی دو تعویضش را انجام داد و با فوتبالی جسورانه‌تر به سمت دروازه پرسپولیس رفت. در نقطه مقابل حرکت مبتدیانه سروش رفیعی باتجربه و خطای او در دقیقه 50 باعث شد پرسپولیس ده‌نفره شده و تحت فشار قرار بگیرد.
ده دقیقه بعد تیم نساجی که بازی را در اختیار گرفته بود با شوت هوشمند کار را به تساوی کشاند تا پرسپولیس با یک بازیکن کمتر در خطر از دست رفتن امتیاز قرار بگیرد اما تعویض اوسمار و نبوغ اورونوف دوباره مشکی‌پوشان میهمان را پیش انداخت.
دقیقه 68 پاس عمقی اسدبیگی با فرار و ضربه نهایی اورونوف گل دوم پرسپولیس را رقم زد تا دوباره همه چیز به سود میهمان شود.
پرسپولیس بعد از گل برتری موفق شد بازی را مدیریت کند و نساجی تنها در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده با چند ارسال خطرناک موقعیت‌هایی نصفه‌ونیمه خلق کرد اما در نهایت برتری پرسپولیس باقی ماند تا تیم اوسمار در شرایطی ویژه به سه امتیاز دست یابد و منتظر بازی استقلال بماند.

جستجو
آرشیو تاریخی