صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و هشت - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و هشت - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

از آب‌های توکیو تا پاریس

مجلل: هدفم حضور در فینال المپیک است

فائزه زمانی
خبرنگار

خودش هم فکرش را نمی‌کرد که به این زودی المپیکی شود اما فاطمه مجلل که حالا نوید بخش روزهای روشن روئینگ ایران است، گویا برای موفقیت عجله داشت.
او با رکورد خوبی که در ژاپن زد، حالا امیدوار‌تر از همیشه است تا این بارزیرآسمان پاریس با پاروهایش، رؤیاهایش را دنبال کند.
مجلل به گفته خودش به گرفتن این سهمیه مطمئن بوده است: «با توجه به اینکه 5 قایق اول سهمیه می‌گرفتند، تقریباً مطمئن بودم که المپیکی می‌شوم ولی فکرش را هم نمی‌کردم که رکورد مسابقه‌ام تا این حد خوب باشد. زمان من در آخرین تمرینات 8 دقیقه و 2 صدم ثانیه بود اما روز مسابقه رکورد 7 دقیقه و 37 صدم ثانیه را ثبت کردم که باعث شد به ادامه مسیر امیدوار‌تر شوم.»
 او که روز مسابقه رکوردی بهتر ازتمرینات زد، از این بابت خوشحال است: «من خیلی تجربه رقابت در روئینگ تکنفره را نداشتم و فقط در رده زیر 23 سال پارو زده بودم. از طرفی تمرینات ما همیشه در مسافت 1000 متر دریاچه آزادی بوده است به غیر از یک ماه اخیر که در سد ارومیه پارو زدیم که البته به‌خاطر مسافت زیاد متراژبندی خاصی نداشتیم. با توجه به این شرایط برای اولین بار بود که در مسافت 2 کیلومتر پارو می‌زدم اما همه چیز خوب پیش رفت و رکورد خوبی به جای گذاشتم.»
قایقران جوان تیم ملی حالا به حضور در فینال A المپیک امیدوار است: «یکی از دلایل اصلی که باعث شد تایم خوبی در مسابقات بزنم، همین تمرین دقیقه نودی‌مان در دریاچه ارومیه بود. تا المپیک 3 ماه بیشتر زمان نداریم و احتمالاً تمرینات‌مان مجدداً در همین دریاچه آزادی پیگیری می‌شود اما امیدوارم مکانی دیگر در مسافت بلند برگزار بشود و حتی اردوهای برون مرزی داشته باشیم. به المپیک پاریس امیدوارم و تلاشم را برای حضور در فینالA  خواهم کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی