صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

پلیس فوت یک دختر در ساختمان وزرا را تکذیب کرد

مرگ یکی از اوباش سابقه دار قبل از بازسازی صحنه جرم

گروه حوادث/مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.
 مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر  فوت یک دختر بعد از جلب به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران که دارای 9 مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیت نوامیس، عربده‌کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده مدتی قبل دستگیر  و در ایام نوروز به زندان منتقل شد. بنابر دستورقضایی  وی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به  محل جرم اعزام شد که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم  سطح هوشیاری‌اش کاهش یافت، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل شد و برابر اظهارات تخصصی کادر درمان متهم از قرص نامعلوم استفاده کرده و فوت شده است.
گفتنی است دلایل این اقدام متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحت پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات درخصوص اقدامات تبهکارانه این فرد منتشر شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی