یکی از مزدوران رژیم صهیونیستی به دار مجازات آویخته شد

حال خراب موساد با مجازات خرابکاران

عامل خرابکاری بهمن ماه سال قبل، به دنبال ایجاد خرابکاری در یکی از مراکز متعلق به وزارت دفاع در اصفهان بود

امنیت ایران، خط قرمز جمهوری اسلامی است. این را برخورد قاطع نهادهای قضایی و امنیتی کشورمان با جاسوس‌ها و خرابکارهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه می‌گوید. در طول دهه‌های اخیر، تعداد قابل توجهی از جاسوس‌ها و تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، توسط وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه شناسایی، بازداشت و در برخی موارد نیز به هلاکت رسیده‌اند. سال گذشته نیز در جریان اغتشاشات زن، زندگی، آزادی، تعداد قابل توجهی از تیم‌های تروریستی که توسط موساد پشتیبانی و هدایت می‌شدند، شناسایی و منهدم شدند. حالا در تازه‌ترین مورد، فرد خرابکاری با نام «سعید» که از سوی موساد مأمور به ایجاد خرابکاری در ایران بود، به دار مجازات آویخته شد.
 
رهگیری، دستگیری، محاکمه، مجازات
روز یکشنبه هفته جاری حکم اعدام یکی از عوامل موساد به اجرا درآمد و شامگاه این روز خبرش در رسانه ملی منتشر شد. عامل خرابکاری بهمن ماه سال قبل، به دنبال ایجاد خرابکاری در یکی از مراکز متعلق به وزارت دفاع بود. 8 بهمن 1401 بود که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند. این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده‌ها با موفقیت دفع شد.
همان زمان خبرگزاری ایرنا نیز جزئیات دیگری درباره این حمله ناموفق منتشر کرد که بر اساس آن، در این حمله از ۳ فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده بود. عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپترها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آنها می‌شوند. یک فروند دیگر از این کوادکوپترها حین مقابله، لینک ارتباط GPS خود را بر اثر جمینگ از دست می‌دهد و همین موضوع منجر به سقوط آن و برخوردش با سقف سوله می‌شود. یک فروند دیگر از این کوادکوپترها که حین عملیات مقابله آسیب کمتری دیده در اختیار نیروهای حفاظتی مستقر در مجموعه قرار گرفت.
کمتر از دو هفته زمان برد تا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان عامل اصلی این عملیات خرابکاری ناموفق را در یکی از کشورهای خارجی بازداشت کردند و به ایران بازگرداندند. سرویس جاسوسی-تروریستی موساد، متهم اصلی ماجرا بود.
 
دستگیری عامل خرابکاری کمتر از 2 هفته
21 بهمن ماه 1401، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای مشترک، از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند. در اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده بود: با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در این اطلاعیه تأکید کردند: دخالت مزدوران رژیم موقت صهیونیستی در آن اقدام اثبات شده است.گرچه، در ساعات ابتدایی پس از عملیات خرابکارانه، هدایت و پشتیبانی عملیات از سرزمین‌های اشغالی مسجل شده بود. همان زمان، روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال نیز با انتشار گزارشی در ارتباط با ماجرا، به نقل از منابع آگاه خود، رژیم صهیونیستی را پشت پرده حمله تروریستی شکست‌خورده به مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران دانست و تأکید کرد که اسرائیل این حمله را انجام داده است.
 
مجازات 5 مزدور خرابکار در 2 ماه
در طول دو ماه گذشته، «سعید» پنجمین جاسوس و عامل خرابکار وابسته به رژیم صهیونیستی است که به دار مجازات آویخته می‌شود. در دهه اول بهمن ماه امسال نیز چهار نفر از اعضای گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله که از سوی موساد مأموریت داشتند دست به عملیات تروریستی در اصفهان بزنند، پس از طی فرایند محاکمه، مجازات شدند. محمد فرامرزی، محافظ عبدالله مهتدی و سرتیم عملیات، محسن مظلوم، پژمان فاتحی و وفا آذر برادر جانشین دبیرکل کومله، چهار تروریستی بودند که بهمن ماه امسال اعدام شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی