بنگاه




جزئیات طرح بخشودگی بدهی در بانک توسعه تعاون اعلام شد

مشتریان بانک توسعه تعاون که دارای بدهی معوقه بانکی هستند تا پایان اسفندماه سال‌جاری فرصت دارند تا از طرح بخشودگی جرایم استفاده کنند. به‌گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، با توجه به تصویب طرح تعیین تکلیف بدهی بدهکاران، به‌دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های اقتصادی واردشده به عموم فعالین اقتصادی، جزئیات و شرایط اجرای این طرح برای عموم تسهیلات گیرندگان تشریح شد.
بنا به این گزارش، در راستای ایفای نقش حمایتی بانک توسعه تعاون و به منظور تکمیل زنجیره حمایت، آن دسته از بدهکاران این بانک که کلیه بدهی سررسید شده خود را از تاریخ اول آبان ماه لغایت پایان سال‌جاری به‌صورت یکجا تسویه نمایند، از 100 درصد بخشش در خصوص 6 درصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین برای تسهیلات و 8 درصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین در ضمانت‌نامه‌های ضبط‌ شده برخوردار خواهند شد. البته گفتنی است تسهیلات وجوه اداره شده در صورت موافقت مرجع واگذارنده اعتبار، مشمول بخشودگی 6 درصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین می‌گردد. همچنین بر اساس این طرح، پیش‌بینی‌هایی نیز در خصوص بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه امهال شده تسهیلات پرداختی از منابع صندوق توسعه ملی با لحاظ شرایط مندرج در طرح، صورت گرفته است. بر این اساس کلیه شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور، آماده همکاری با عموم تسهیلات گیرندگان جهت تسویه بدهی و اعمال بخشودگی‌های تصویب‌شده، خواهند بود.

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی پرداخته است.
این مدرسه استارتاپی که توسط مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب‌دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک برگزار خواهد شد، امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب‌و‌کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارتاپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ٢٧ آبان‌ماه به نشانی اینترنتی https://maadcenter.com/ai-startup-school/ و صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌ نشانی instagram.com/maad_center مراجعه فرمایند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7491/10/560259/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها