هیروشیما هم از زاهدی در امان نبود و از او گل خورد

شهاب؛ غول‌‌کش ژاپن!

شهاب زاهدی که ورودی درخشان و فراتر از انتظار به آویسپا فوکوئوکا داشت و در سه بازی ابتدایی خود در جِی لیگ ژاپن، یک پاس گل داد و دو گل تماشایی به ثمر رساند، پس از یک هفته وقفه در این روند عالی، دیروز دوباره موفق به گلزنی شد و با ضربه سر تماشایی، موفق به گلزنی مقابل هیروشیما شد.
مهاجم سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل اول شش گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده بود، برای پنجمین‌بار با پیراهن آویسپا فوکوئوکا به میدان رفت و توانست در جریان تساوی ارزشمند تیمش مقابل تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، بدرخشد و سومین گل خود در جی لیگ را به ثمر رساند. آویسپا فوکوئوکا در شرایطی از ساعت 8:30 صبح دیروز به وقت ایران، در یکی از دیدارهای هفته هشتم جی لیگ ژاپن در ورزشگاه بِست دِنکی مقابل هیروشیما قرار گرفت و کار سختی برابر تیم دوم جدول داشت. این تیم که پس از دو شکست متوالی و طی دو هفته گذشته جی لیگ از شرایط بحرانی فاصله گرفته و یک پیروزی و یک تساوی داشت، برابر هیروشیما هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.
در دقیقه 22 مسابقه، ارسال عالی ماساتو یوزاوا از جناح راست زمین به مقابل دروازه را، زاهدی با پرش بلند و بالاتر از مدافعان هیروشیما تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت تا پس از گلزنی برابر کاشیما آنتلرز و اوراواردز، دروازه هیروشیما دیگر تیم مطرح باشگاهی ژاپن را باز کند و دست به غول‌کشی در لیگ این کشور بزند. البته شوساساکی فقط۳ دقیقه بعد برای هیروشیما گل تساوی را به ثمر رساند. آویسپا فوکوئوکا در روزی که زاهدی یک کارت زرد گرفت و دقیقه 75 تعویض شد، در نهایت به تساوی 1-1 مقابل هیروشیما رضایت داد تا 10 امتیازی شود و با صعود یک‌پله‌ای در رده یازدهم جدول جی لیگ ژاپن قرار بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی