صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و پنج - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و پنج - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۹

اخبار

 توضیحاتی درباره  کنسرت گرشاسبی در بوشهر

به گفته مدیرکل ارشاد استان بوشهر، آرمان گرشاسبی هیچ مانعی برای برگزاری کنسرت در بوشهر ندارد.
 آرمان گرشاسبی قرار بود در دو روز آخر فروردین‌ماه امسال در بوشهر روی صحنه برود که بنابر دلایلی نامعلوم کنسرت او لغو شد؛ کنسرتی که گفته می‌شود کلیه مجوزهای لازم را دریافت کرده بود.
در همان زمان، عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد که فضای برگزاری کنسرت‌های موسیقی در بوشهر مهیاست و مشکلی برای برگزاری مطابق با دستورالعمل‌های وزارت ارشاد وجود ندارد.
 با این حال به واسطه لغو اختتامیه فستیوال «کوچه» و برگزار نشدن دو کنسرت آرمان گرشاسبی و معین زندی، شبهاتی درباره آینده برگزاری کنسرت در این استان وجود داشت که در همین رابطه افروغ گفته: «کنسرت آرمان گرشاسبی‌ مجوزهای لازم را دریافت کرده بود، منتهی لغو آن به علت ماجرایی بود که بین اداره اماکن و مؤسسه «آوای هنر» پیش آمده بود؛ البته این مشکل سوءتفاهمی بیش نبود و با صحبت حل شد.»
/ایسنا

 

واکنش تند اسعدیان
به صحبت‌های نایب‌رئیس هیأت‌مدیره نماوا

محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیــأت‌مدیـــــره نمــــــــاوا در گفت‌و‌گویــــــــــی با یکــــی از رسانه‌ها به تندی به بازیـــگران و تهیه‌کننده‌های ســـــینما حمله کرده و اظهار داشـــــته: «۲۰۰۰میلیارد تومان روی نماوا سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
هر قسمت یک سریال معمولی ۳میلیارد و برای یکی از سریال‌های جدید نماوا به نام «سووشون»، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است. بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام! پول بده هر کاری می‌کنند!»
همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات جنجالی محمدحسن شانه‌ساززاده که از بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند نام برده بود اظهار کرد: «من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبودم و این صحبت‌ها بی‌سابقه است. به‌خصوص وقتی سؤال‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند!
قیاس به نفس می‌فرمایید جناب شانه ساززاده! حداقل برای منی که در دو پروژه با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تأسف است. جناب شانه‌ساززاده! برای حفظ حرمت سینمای ایران، من، همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانی‌که شما در نماوا حضور داشته باشید در هیچ سمتی با این مجموعه همکاری نخواهم کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی