چلسی بدون پالمر چه وضعی می داشت؟

جواهری در خرابه!

درخشش کول پالمر، ستاره جوان چلسی، با 4 گل خیره‌کننده مقابل اورتون، منجر به پیروزی قاطع ۶-۰ آبی‌پوشان لندن شد. چلسی را بدون کول پالمر کجا تصور می‌کنید؟ این سؤالی است که تمام فصل دست از سر آبی‌ها برنداشته است.
اما پالمر دوشنبه شب در استمفورد بریج، با به ثمر رساندن یک هت‌تریک فوق‌العاده تنها در نیم‌ساعت مقابل اورتون، بار دیگر اهمیت حیاتی خود را برای تیم پوچتینو به اثبات رساند. این پیروزی پرشور، چلسی را با یک بازی کمتر، به 3 امتیازی رده ششم رساند.
همچنین بابت فینال جام حذفی که شنبه پیش‌ رو است، همچنان امید برای چلسی وجود دارد تا بتواند پایانی آبرومندانه برای فاجعه‌ای که کل سال ۲۰۲۳ برای‌شان رقم خورد، خلق کند.
پالمر در دقیقه ۱۳ با یک ضربه تک‌ضرب به گوشه دور دروازه، جشن گل را برای چلسی آغاز کرد. او سپس با ضربه سر از فاصله نزدیک، توپ را به تور دروازه چسباند و با یک ضربه چیپ تماشایی، هت‌تریک بی‌نقص خود را کامل کرد.
در دقایق باقیمانده نیمه اول، نیکولاس جکسون با یک ضربه نهایی عالی درون محوطه جریمه، بر بدبختی تافی‌ها افزود. با گل‌های پی‌درپی و حتی دفاع منظم چلسی، به نظر می‌رسید که این یک شب رؤیایی و بی‌نقص است. اما آبی‌ها نتوانستند مانع از بروز کمی از آشفتگی همیشگی خود در نیمه دوم شوند.
جنجال خجالت‌آوری که بر سر زدن پنالتی بین جکسون و نونی مادوکه درگرفت و پالمر هم وارد آن شد می‌توانست درخشش تیم را تحت‌ شعاع قرار دهد.
در نهایت پالمر با وجود این حاشیه‌ها، با خونسردی تمام، پشت پنالتی ایستاد و چهارمین گل خود را به ثمر رساند، اما این صحنه به طور حتم پوچتینو را در کنار زمین عصبانی کرد.
پالمر حالا با 20 گل همراه با ارلینگ هالند بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس و نامزد دریافت کفش طلای رقابت‌ها است و این در شرایطی است که او یک مهاجم تخصصی نیست و تیم چلسی نیز فصلی بحرانی را پشت سر می‌گذارد. عملکرد ستاره جوان انگلیسی این فصل در چلسی بی‌نظیر بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی