رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد

عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از خان‌یونس

شاخه نظامی جنبش حماس: اشغالگران بدون دستیابی به اهداف خود ناگزیر به خروج از خان‌یونس شدند

گردان‌های شهید عزالدین القسام در بیانیه خود تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به هر منطقه‌ای که باز می‌گردد و گمان می‌کند که رزمنده‌های مقاومت را در آنجا نخواهد دید، با مقاومتی شدید و قوی غافلگیر می‌شود. از همین‌‌رو رژیم اشغالگر مجبور شد حتی قبل از دستیابی به اهداف خود از عملیات در برخی مناطق دست بکشد و نمونه بارز آن بیمارستان الشفا و خان‌یونس است. در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از شلیک ۵ راکت از خان‌یونس به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند.

روز گذشته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی درحالی از عقب‌نشینی نظامیان این رژیم از منطقه خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر داد که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرده است، اشغالگران ناگزیر به خروج از خان‌یونس بدون دستیابی به اهداف خود شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، لشکر ۹۸ ارتش اسرائیل پس از پایان عملیات‌ خود از منطقه خان‌یونس عقب‌نشینی کرد. با این حال برخی منابع اسرائیلی مدعی شدند، این اقدام در چهارچوب آمادگی برای حمله زمینی به رفح انجام شده است و همچنین شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: حملات ارتش رژیم صهیونیستی در هفته‌های آینده هوایی خواهد بود و در صورت لزوم حمله زمینی نیز انجام خواهد شد. اما از دیگر سو «یوآف زیتون»، خبرنگار نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: «در بحبوحه فشار شدید امریکا برای پایان دادن به درگیری، کل لشکر ۹۸، خان‌یونس را ترک کرد.» به گفته او ارتش رژیم صهیونیستی منتظر تصمیم مقامات سیاسی در مورد رفح و دیرالبلح، جایی که دو تیپ حماس در آن حضور دارند، است.
این درحالی است که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس دیروز (یکشنبه) تأکید کرد: اشغالگران ناگزیر به خروج از خان‌یونس بدون دستیابی به اهداف خود شدند. به گزارش شبکه الجزیره، گردان‌های شهید عزالدین القسام در بیانیه خود تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی به هر منطقه‌ای که باز می‌گردد و گمان می‌کند که رزمنده‌های مقاومت را در آنجا نخواهد دید، با مقاومتی شدید و قوی غافلگیر می‌شود. از همین‌‌رو رژیم اشغالگر مجبور شد حتی قبل از دستیابی به اهداف خود از عملیات در برخی مناطق دست بکشد و نمونه بارز آن بیمارستان الشفا و خان‌یونس است.
در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از شلیک ۵ راکت از خان‌یونس به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند. در این گزارش آمده است که سامانه گنبد آهنین برخی از آنها را رهگیری کرده است.
جستجو
آرشیو تاریخی