فرهنگ

دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پویش «حافظ شو»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان نخستین دعوت عمومی در توئیتی در شبکه‌های اجتماعی ایکس و ویراستی از کودکان و نوجوانان کشور برای شرکت در پویش ملی «حافظ شو» دعوت کرد.
در متن توئیت محمدمهدی اسماعیلی آمده است: «تا جان جامعه با کلام‌الله مجید آمیخته نشود، قابلیت‌های وجود انسان‌ها عیان نمی‌گردد و با این باور در نمایشگاه قرآن که همزمان با سال نو است، پویش ملی حافظ‌‌شو را طراحی کردیم. به عنوان وزیر فرهنگ، اولین دعوت عمومی از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را برای شرکت در این پویش اعلام می‌کنم.
حفظ ۱۴ سوره کوتاه آخر قرآن‌کریم برای کودکان و نوجوانان و سوره واقعه برای جوانان بالای ۱۴ سال پیشنهاد شده است. ساکنان تهران به صورت حضوری و دیگر شهروندانی که به دلیل ماه مبارک رمضان امکان حضور ندارند، به صورت مجازی می‌توانند در پویش حافظ‌شو شرکت کنند. اهدای روزانه ۱۱۴ جایزه به قید قرعه از اول تا چهاردهم فروردین به شرکت‌کنندگان در پویش ملی حافظ‌شو و برگزاری جشن‌های قرآنی در نمایشگاه امسال، گامی برای شناسایی استعدادهای درخشان در میان کودکان و نوجوانان است که هر یک از آنها، سرمایه بزرگ جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند.»
/روابط عمومی

 

جشنواره نوروزی کنسرت‌های پاپ در منطقه آزاد انزلی

جشنواره نوروزی کنسرت در منطقه آزاد انزلی نوروز ۱۴۰۳ در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش‌هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره‌های موسیقی در آنها برگزار می‌شود.
رضا بهرام (۲ و ۳ فروردین)، علیرضا طلیسچی (۴ فروردین)، رضا صادقی (۵ فروردین)، آرمین زارعی (۶ و ۷ فروردین)، هورش بند (۸ فروردین) و امیرعباس گلاب (۸ فروردین)  هر روز دو سانس در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه خواهند رفت. این سالن در روزهای اخیر نیز با برگزاری کنسرت محسن یگانه و حامیم، پذیرای مخاطبان موسیقی شمال کشور بوده و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است. /ایرنا

 

بازگشت نمایش «دشمن خدا» به صحنه تئاتر

نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید ‌عراقی در دور سوم اجرا، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت./مهر

جستجو
آرشیو تاریخی