صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نه - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نه - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

فضای‌مجازی

تجدید خاطرات خوب در کنسرت بابک جهانبخش
بابک جهانبخش خواننده و آهنگساز ایرانی در پستی طرفدارانش را به کنسرت ۱۷ اسفند در برج میلاد دعوت کرد و نوشت: به امید دیدارتون و تجدید خاطرات خوب تهیه بلیت این کنسرت در سایت ملوتیک به فروش می‌رسد.

واکنش مرضیه برومند به پخش تیزر تبلیغاتی سریال
 «آرایشگاه زیبا»
مرضیه برومند نسبت به پخش تیزر تبلیغاتی یکی از بانک‌ها که در آن از المان‌های سریال «آرایشگاه زیبا» کپی کرده است، واکنش نشان داد.
 این کارگردان در واکنش به این اقدام نوشته است: « دوستداران سریال آرایشگاه زیبا و مردم عزیز ایران، اخیراً یک تیزر تبلیغاتی با تقلید از شخصیت‌ها، فضا و موسیقی آرایشگاه زیبا، به منظور تبلیغ یکی از بانک‌ها از رسانه ملی درحال پخش است. لازم دانستم به اطلاع علاقه‌مندان این سریال برسانم که این تیزر بدون اطلاع و دخالت من و همکارانم تولید و پخش شده است. امیدوارم مردم هنردوست ایران هم برای انتخاب کالا و خدمات مورد نظرشان به تبلیغات بسنده نکنند.»

رونمایی از 10 کتاب تازه منتشر شده
اسماعیل امینی شاعر طنزپرداز از رونمایی 10 کتاب تازه منتشر شده اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان خبر داد و در پستی نوشت: فصل نو کتاب نو، چهارمین آیین رونمایی از 10 اثر تازه منتشر شده اعضا، امروز - 3 اسفند - در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برنامه رونمایی کتاب از ساعت 15 تا 16:30 در خیابان سمیه بن‌بست پروانه پلاک 2 اجرا می‌شود.

پردیس افکاری در بستر بیماری
الهام پاوه نژاد با انتشار پستی اعلام کرد که پردیس افکاری به سرطان مبتلا شده است. پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون و مدرس سینما در آموزشگاه آزاد سینمایی مسعود کیمیایی، به‌دلیل سرطان کبد در بیمارستانی در جنوب تهران بستری شده است. پردیس افکاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند.
 پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال‌های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه‌های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به‌عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت. قلاده‌های طلا و گیرنده (۱۳۹۰)، شیرین قناری بود (۱۳۹۰)، شور شیرین (۱۳۸۸)، کیفر (۱۳۸۸)، بانی چاو (۱۳۷۴)، پرواز را به خاطر بسپار (۱۳۷۱)، برخورد (۱۳۷۰)، دخترک کنار مرداب (۱۳۶۸) و  گزل (۱۳۶۸) از آثار سینمایی اوست.
 
اکران آنلاین آنجلو
 یوسف تیموری بازیگر طنز در صفحه مجازی‌اش از اکران آنلاین «آنجلو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی در اکران تیوال خبر داد و نوشت: فیلم کوتاه «آنجلو» با نقش‌آفرینی یوسف تیموری در چهار نقش متفاوت که با آغاز پخش جهانی خود، به تازگی در بخش مسابقه جشنواره‌های بین‌المللی در کشورهای امریکا و بنگلادش حضور داشته، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی ساخته شده است.
این کمدی فانتری به‌صورت «دو فیلم با یک بلیت» همراه با ساخته ژانر وحشت علی کیان‌ارثی «تریپلکس» در دسترس مخاطبان‌ تیوال قرار دارد.
سوگل طهماسبی، سیداحمد حسینی، ندا کوهی، امیرمسعود آرزومند، بازیگران این کمدی فانتزی هستند.

خبرمونا فرجاد درباره قسمت جدید سریال «داوینچیز»
مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون، در تازه‌ترین پست خود تصویری از پوستر سریال «داوینچیز» را منتشر کرده و در توضیح آن نوشته: «قسمت جدید داوینچیز یا یاقوت‌ها ابدی‌اند هم‌اکنون در نماوا.»
«داوینچیز» عنوان سریالی در ژانر خانوادگی-درام و به کارگردانی افشین هاشمی است. در این سریال بازیگرانی چون مونا فرجاد، رضا بهبودی، سام درخشانی، سیما تیرانداز و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان آن آمده: «برنامه‌‌ریزی‌های گروه دزدان با دخالت پرویز به مشکل می‌خورد و تابلو با خوش‌شانسی به دست پرویز می‌افتد. در حالی که در موزه یک درگیری جانانه بین نگهبان تابلو و سارق در گرفته است و...»

جستجو
آرشیو تاریخی