میلان در سن سیرو مقابل آتالانتا تحقیر شد

کریم در یک قدمی مسی و سوارز


گروه ورزش/ مسابقات فوتبال در قاره اروپا شنبه شب پیگیری شد و از هفته بیستم رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل آلاوس به پیروزی 4-1 رسید. در این مسابقه زین‌الدین زیدان به‌دلیل کرونا نتوانست روی نیمکت رئال بنشیند و با تلفن همراه به دستیار خود، آخرین نکات تاکتیکی را گوشزد کرد. شاگردان زیدان در این دیدار کار سختی نداشتند و در نهایت با گل‌های کاسمیرو، کریم بنزما (دو گل) و ادن هازارد، به یک پیروزی پرگل رسیدند. این پیروزی حداقل برای مدتی می‌تواند به حواشی به‌وجود آمده بعد از حذف این تیم از کوپا دل ری که زمزمه‌های اخراج زیدان را به‌دنبال داشت، پایان دهد. در این دیدار کریم بنزما با دو گلی که به‌ثمر رساند ستاره میدان بود. کریم با این دو گل تعداد گل‌هایش را به 10 رساند و دریک قدمی لیونل مسی و لوئیس سوارز 11 گله قرار گرفت. بالاتر از این سه اما النصیری ستاره مراکشی سویا با 12 گل قرار دارد. کریم در لالیگا حالا 179 گله است و با گوروتیسا برابری کرد تا در پله چهاردهم جدول گلزنان تاریخ لالیگا قرار بگیرد. او با این روند می‌تواند از رکورد آرسا، ویا و سانتیانا(186 گل) هم عبور کرده و خود را به پله دهم برساند. در دیگر دیدار لالیگا ویارئال درخانه اوئسکا تیم قعرنشین لیگ اسپانیا به میدان رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ویارئال با این تساوی با 34 امتیاز در رده چهارم است.
همچنین از هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان در سن سیرو میزبان آتالانتا بود و با 3 گل تحقیر شد. در این بازی رومرو 26، ایلیچیچ (پنالتی- 53) و زاپاتا 77 گلزنی کردند. روسونری با این باخت در امتیاز 43 باقی ماند. در دیگر دیدار اینترمیلان میهمان اودینزه بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. اینتر بهترین فرصت برای کسب پیروزی و رسیدن به صدرجدول را داشت اما قدر این فرصت را ندانست و با یک امتیاز این بازی 41 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. همچنین رم در المپیکو میزبان اسپزیا بود و 4-3 به برتری رسید. در این بازی مایورال 17 و 52، کارسدورپ 55 و پلگرینی 2+90 برای رم گل زدند و گل‌های اسپزیا توسط پیکولی 24، فاریاس 59 و ورده 90 زده شد.
در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی انگلیس هم آرسنال در سنت مری به مصاف ساوتهمپتون رفت و با یک‌گل مغلوب شد. تک‌گل این بازی را گابریل ماگالائس بازیکن آرسنال در دقیقه 24 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. شاگردان آرتتا با این باخت از دور مسابقات کنار رفتند تا رقابت‌های جام حذفی برای این تیم به پایان برسد. برایتون هم میزبان بلک‌پول بود و 2-1 پیروز شد. در این بازی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون در ترکیب اصلی تیم خود حضور نداشت و به‌دلیل مصدومیت در فهرست 18 نفره تیمش هم غایب بود. برایتون با این پیروزی راهی دور بعد رقابت‌های جام حذفی انگلیس شد. همچنین منچستر سیتی در خانه تیم دسته دومی چلتنهام به میدان رفت و 3-1 به پیروزی دست یافت. شاگردان گواردیولا در این بازی در دقیقه 59 توسط می‌ دروازه‌شان باز شد اما در 10 دقیقه پایانی بازی، سیتیزن‌ها به بازی برگشتند و توسط فودن 81، ژسوس 84 و تورس 4+90 به گل دست یافتند. من سیتی با این برد راهی دور بعد شدند.
باخت آنتورپ با حضور بیرانوند
شنبه شب لژیونرهای فوتبال کشورمان هم برای تیم‌های خود به میدان رفتند. از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، آنتورپ میزبان اوستنده بود و 2-1 شکست خورد. در این بازی علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی از ابتدا در ترکیب آنتورپ حضور داشت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. آنتورپ با این باخت با 37 امتیاز در رده سوم ماند. همچنین از هفته بیست و یکم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، ترابزون اسپور میهمان گنچلر بیرلیگی بود و 2-1 به پیروزی رسید. در این بازی سید مجید حسینی بازیکن ایرانی ترابزون از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت و در دقیقه 83 وارد بازی شد تا 7 دقیقه در میدان حضور داشته باشد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7550/18/567408/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها