روزنامه امروز ایران بسته بندی و همراه دستکش توزیع می شود


مهدی شفیعی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران اعلام کرد: شماره روزشنبه  بیست و سوم فروردین ماه (امروز) روزنامه ایران  به صورت بسته بندی و همراه اهدای یک جفت دستکش توزیع خواهد شد.
وی در گفت وگویی گفت : این اقدام به منظور حفظ سلامت مخاطبان و خوانندگان روزنامه و  با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا صورت می گیرد. شفیعی گفت :در روزهای آتی این اقدام برای سایر نشریات مؤسسه ایران از جمله ایران ورزشی نیز صورت می گیرد.
مدیرعامل مؤسسه ایران تأکید کرد : هزینه این اقدام بدون بودجه دولتی و از محل تأمین آگهی ها و فروش روزنامه صورت خواهد گرفت و درصورتی که مخاطبان و مشترکان از این اقدام حمایت کنند می توانیم تا ریشه کن شدن بیماری کرونا آن را ادامه دهیم .
مهدی شفیعی همچنین از اعلام آمادگی مؤسسه ایران برای انتقال تجربه این اقدام ارزشمند و مهم به سایر نشریات و نیز همکاری برای انجام آن خبر داد و از دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا بودجه ای دراین خصوص اختصاص دهند. وی تأکید کرد : مدیران مؤسسه ایران و روزنامه‌نگاران نشریات «ایران» به دلیل مسئولیت اجتماعی خود، تلاش کردند تا با اطلاع‌رسانی و آموزش صحیح، به‌ موقع و ساده، به ارتقای سواد رسانه‌ای جهت حفظ سلامت، افزایش اعتماد، بردباری، مشارکت، همدلی و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری کمک کنند.
مدیرعامل مؤسسه ایران همچنین از اقدامات این مؤسسه در ایام تعطیلات  نوروزی و ایام اجرای برنامه فاصله‌گذاری اجتماعی و خانه نشینی مردم گزارشی ارائه کرد و گفت : در تعطیلات نوروز بیش از  ۱۰۰صفحه روزنامه به صورت الکترونیکی منتشر کردیم. بالغ بر 3000 خبر در سایت آنلاین منتشر شد. بیش از 250 دقیقه پادکست آموزشی و سرگرمی داشتیم. بیش از 50مورد کلیپ و ویدیو ژورنال در موضوعات مختلف در گروه چند رسانه‌ای ایران منتشر کردیم. انتشار ده‌ها مورد گزارش تصویری در آژانس عکس ایران، ویژه‌نامه‌های روزانه ایران ورزشی،اطلاع‌رسانی به زبان انگلیسی و عربی در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی ایران دیلی و الوفاق از دیگر اقدامات مؤسسه ایران بوده است.  وی گفت : پس از پایان تعطیلات رسمی نوروز روزنامه‌های  ایران ، ایران ورزشی ، الوفاق و ایران  دیلی همچنان  بصورت الکترونیکی در حداکثر صفحات خود منتشرشدند. در این ایام روزنامه الکترونیکی ایران عصر نیز منتشر و سایت ایران آنلاین همچنان به اطلاع رسانی خود ادامه داد. وی همچنین گفت: در روزهایی که اپیدمی کرونا ویروس روز به روز بیشتر شدت می‌گرفت، سلامت همکارانمان  نیز مهمترین اولویت‌مان بود.قبل از هرچیز صحیح نمی‌دانستیم برای حفظ موجودیت مؤسسه و حفظ نظم کاری افراد زیادی از جمله همکاران تحریریه، امور فنی و تدارکات، چاپ و توزیع را که هر روز با وسایل حمل و نقل عمومی به مؤسسه رفت و آمد می‌کنند، با کمترین فاصله در یک مکان نگه داریم؛ بنابراین از نیمه‌ اسفند مطابق سیاست دورکاری عمل کردیم و بیش از 97 درصد اعضای مؤسسه بصورت دورکاری وظایف خود را انجام دادند و همچنان این سیاست دنبال خواهد شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7318/1/540300/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها