در هفته اول لیگ ملت ها از چهار بازی، سه برد می خواهیم

عبادی‌پور:سهمیه بگیریم، شاهکار کرده‌ایم

مهری رنجبر
خبر‌نگار


میلاد عبادی‌پور با برگشت به اردوی تیم ملی، دوباره کاپیتان شد. دریافت‌کننده ملی‌پوش خودش را سرباز تیم ملی می‌داند و آماده به خدمت. او اعتراف می‌کند تیم ملی شرایط خوبی ندارد: «تیم ملی ما شرایط خوبی ندارد. قطعاً پائز با اطلاع از این قضیه سرمربیگری ایران را قبول کرده است. امیدوارم همراه پائز اتفاقات خیلی خوبی رقم بخورد و بهترین نتیجه را بگیریم.»
کاپیتان تیم ملی والیبال امیدوار است که بچه ها با همدلی مردم را شاد کنند: «پائز کنار مربیان نامدار دنیا کار کرده اما فکر می‌کنم شرایط موجود هم مهم است. امیدوارم درVNL  همه بازیکنان و کادرفنی دست به دست هم بدهیم و یکدل تغییر بزرگی در والیبال ایران به وجود آوریم تا همه شاد شوند.»
عبادی‌پورخودش را سرباز تیم ملی می‌داند: «نه تنها من که همه بچه‌ها سرباز تیم ملی بودیم، هستیم و خواهیم بود. تا زمانی که بتوانیم به کشورمان خدمت کنیم با دیده منت برای تیم ملی بازی می‌کنیم. من اگر دوره قبل مدتی نبودم، تصمیم سرمربی بود.»
او از سختی کار در لیگ ملت‌ها می‌گوید: «شک نکنید ما در لیگ ملت‌ها کار خیلی سختی داریم. چرا که رده ما در رنکینگ جهانی خیلی پایین است و باید با تیم‌های بالای جدول بجنگیم و آنها را شکست دهیم. بویژه بازی‌های هفته اول لیگ ملت‌ها با چهار تیمی بازی داریم که سهمیه المپیک را می‌خواهند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.»
دریافت‌کننده ملی‌پوش گفت: «بهتر است درباره شانس اصلاً صحبت نکنیم. چرا که همه چیز باید در چنین تورنمنت‌هایی درست و دقیق باشد تا بتوانیم سهمیه بگیریم. اولویت ما اول نمایش بهترین عملکرد است تا هرچقدر می‌توانیم در رنکینگ جهانی خودمان را بالا بکشیم. اگر سهمیه بگیریم شاهکار است وگرنه باید به فکر مرحله نهاییVNL  باشیم که تجربه خیلی خوبی است.»
به نظرعبادی‌پور، هت‌تریک سهمیه المپیک شرط دارد: «تیم ملی ما تنها به یک شرط می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد؛ سه پیروزی از چهار بازی هفته اول بگیریم. چرا که جنگ ما درهفته اول با چهار تیم صربستان، آرژانتین، ایتالیا و کوباست که برای سهمیه می‌آیند که در جدول رنکینگ بالاتر از ما هستند. از هفته دوم و سوم هم نباید مقابل تیم‌های همسطح و هم‌امتیاز ببازیم و تیم‌های بالاتر را باید ببریم. اگر ما در جدول رده‌بندی شرایط بهتری داشتیم، بدون استرس و فشار کمتر پیش می‌رفتیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی