فوتبال ایران

گل‌محمدی- تراکتور منتفی شد
نصرتی رفت و برگشت
تراکتور در اولین روز بعد از جدایی پاکو خمس شرایط خاصی داشت و تمرینات این تیم با حضور محمد نصرتی و همراهی محمد عسگری به انجام رسید. نکته مهم اینکه نصرتی پیش از این به دلیل اتفاقات بازی ذوب‌آهن از سمت خود استعفا کرده بود اما موقعیت ویژه تراکتور باعث شد تا او فعلاً از کناره‌گیری صرف‌نظر کند. همچنین محمد عسگری دیگر عضو کادر تراکتور است که در تبریز باقی مانده و در تمرینات به نصرتی یاری می‌رساند. این در حالی است که داود فعال هم به عنوان مربی گلرها به تمرینات تراکتور اضافه شده است. پیش از شروع تمرین بازیکنان تراکتور در یک جلسه با حضور محمد نصرتی و هوشنگ نصیرزاده هم شرکت کردند. پیش از این گفته می‌شد مدیران تراکتور با یحیی گل‌محمدی مذاکره کرده و خواهان حضور او در تبریز بودند که گویا این انتقال منتفی شده و قرار است نصرتی هدایت تیم تبریزی را بر عهده بگیرد.


رأی مهم کمیته انضباطی
تنبیه 50 میلیونی هاشمی‌نسب
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی را محرز و مسلم تشخیص داد و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی‌نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است. مربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی مقابل مس‌ رفسنجان که به تساوی دو بر دو انجامید، مدعی شد که اگر رنگ پیراهن استقلال متقاوت بود، توپی که در دقایق پایانی گل تشخیص داده نشده بود، از سوی داوران گل اعلام می‌شد!

همدلی طیبی با بازیکنان تیم ملی فوتسال
به امید قهرمانی در بانکوک
حسین طیبی ستاره پالما که به دلیل مصدومیت از همراهی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها بازماند، با یک کار جالب همدلی خود را با ملی‌پوشان اعزامی نشان داد. در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال بعد از پروازی طولانی به بانکوک رسیدند، با انتشار یک استوری مشترک عزم خود را برای قهرمانی نشان دادند. حسین طیبی هم در اینستاگرام خود از تهران این استوری را منتشر کرد و نوشت: «به امید قهرمانی، ما به شما افتخار می‌کنیم.» حضور حسین طیبی می‌توانست کمک بزرگی برای شمسایی و سایر ملی‌پوشان باشد، اما بار دیگر این ستاره یک تورنمنت مهم را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و با غیبت او مسئولیت سایر مهره‌های کلیدی تیم نظیر اولادقباد، حسن‌زاده، احمدعباسی و آقاپور افزایش پیدا کرده است.


پرونده پاک شدن ایمیل به جریان افتاد
 پرونده بدهی باشگاه استقلال به عزیربک آمانوف، بدون شک یکی از مشکلات آینده نزدیک این باشگاه خواهد بود که بر اثر سهل‌انگاری و بی‌دقتی تبدیل به چالشی مالی و حقوقی برای آبی‌ها شده است. عدم پرداخت حقوق این بازیکن درمدت زمان حضورش، باعث شد او پس از ارسال نوتیس (اخطار) و بی‌توجهی مسئولان وقت، با مراجعه به فدراسیون جهانی فوتبال، شکایتی را مطرح کند.  به این ترتیب حکمی ۴۵۰ هزاردلاری برای جبران خسارت این بازیکن علاوه بر باقی مانده مطالباتش توسط فیفا صادر شد. دراین بین ماجرای ارسال نوتیس به آدرس ا‌یمیلِ غیررسمی که متعلق به باشگاه استقلال نبوده هنوز مبهم مانده است و مشخص نیست چرا این اتفاق افتاده و کدام فرد یا افرادی مسبب آن بوده‌اند. البته پرونده رسیدگی به این ماجرا دوباره به جریان افتاده است.


سرنوشت مبهم نیازمند برای دربی
 سپاهان طی ماه‌های اخیر با معضل مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش مواجه بوده و غیبت نفراتی مانند پیام نیازمند، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، هادی محمدی، امید نورافکن، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان و محمد کریمی حسابی در مقاطعی از فصل به این تیم آسیب زده است. با این حال با رسیدن آخرین مصدومان این تیم به نظر می‌رسد شرایط از این حیث در اردوی سپاهان خوب است و مورایس در این مسابقه شاید تنها درباره پیام نیازمند و حضورش در چهارچوب دروازه ابهام داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی