آسیب‌دیدگی مدافع برزیلی آبی‌ها

سیلوا در مسیر یامگا و مهدی‌پور؟

 بازی نکردن رافائل سیلوا در بازی اخیر شایعه‌های متعددی را به وجود آورده است. در همین راستا شایعه‌ای مبنی بر قهر رافائل سیلوا منتشر شد که این موضوع نگرانی هواداران استقلال را افزایش داده است. اما این اخبار صحت ندارد چون رافائل با یک مصدومیت مواجه شده و چند بازی از ترکیب استقلال دور خواهد بود. این مدافع برزیلی با مصدومیت جدی از ناحیه عضله پا روبه‌رو است و حتی در این برهه قادر به انجام تمرین نیز نیست و به احتمال زیاد دو بازی آتی تیمش مقابل شمس آذر و بعد از آن تراکتور را از دست خواهد داد.
این احتمال هم وجود دارد که مدافع برزیلی استقلال فصل را از دست دهد، اما به نظر می‌رسد دو یا سه هفته دیگر رافائل سیلوا بتواند در تمرین‌های گروهی پا به توپ شود.
شاید یکی از دلایلی که سبب شده سیلوا چندان تمایلی به حضور در تمرین نداشته باشد فشار نیاوردن به نقطه آسیب دیده باشد تا احتمالاً برخلاف شایعه‌ها زودتر از آنچه برخی شایعه کرده‌اند به تمرین‌های گروهی و احتمالاً ترکیب تیمش بازگردد. لازم به یاد‌آوری است که سیلوا با استقلال قرارداد یک سال و نیمه بسته و اگر او هم فصل را از دست دهد استقلال لطمه بزرگی بعد از آسیب‌دیدگی یامگا و مهدی‌پور خواهد دید.
جستجو
آرشیو تاریخی