بزرگترین اعتراض از زمان 7 اکتبر در سرزمین‌های اشغالی رقم خورد

فشارهای مضاعف به نتانیاهو

پس از آنکه مخالفان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، خبر دادند، قصد دارند از وی به‌خاطر پنهانکاری درباره وضعیت سلامتی‌اش به دیوان عالی این رژیم شکایت کنند، دفتر بنیامین نتانیاهو خبر از بستری شدن وی در بیمارستان داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، بنیامین نتانیاهو ۷۴ ساله که سال گذشته نیز مدتی برای نصب ضربان‌ساز در قلب، بستری شده بود، عصر یکشنبه در بیمارستانی در قدس اشغالی بستری شد. این بار بنابر اطلاعاتی که دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر منتشر کرده است، وی به دلیل جراحی فتق تحت درمان قرار گرفته است. این عمل با بیهوشی کامل انجام خواهد شد. 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از بستری شدن در بیمارستان، در نشست شورای جنگ این رژیم شرکت و با جمعی از خانواده‌های اسرای صهیونیست دیدار کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد، قصدی برای کوتاه آمدن از تصمیم خود درخصوص حمله به رفح در جنوب نوار غزه ندارد. 
به گزارش تسنیم، نتانیاهو گفت: «ارتش اسرائیل آماده عملیات در رفح، تخلیه غیرنظامیان و توزیع کمک است. زمان می‌برد اما انجام خواهد شد.»
دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی درحالی اطلاعات وضعیت سلامتی نتانیاهو را منتشر کرد که پیشتر در ماه اخیر میلادی، دادخواستی از سوی مجموعه‌های مخالف نتانیاهو به دیوان عالی رژیم صهیونیستی ارائه شد و طی آن، نخست‌وزیر به مخفی‌کاری درباره وضعیت سلامتش متهم شد. این دادخواست‌ها مورد حمایت خانواده‌ کشته‌ها و اسرای عملیات طوفان‌الاقصی قرار گرفته است.
بنابـــر اطلاعـــات دفتـــر نخسـت‌وزیر رژیم صهیونیستی، «یاریو لوین»، وزیر دادگستری و معاون نخست‌وزیر، در زمان بستری شدن نتانیاهو و بیهوشی وی، زمام امور را در دست خواهد داشت. این درحالی است که پیشتر خانواده اسرای صهیونیست و کشــــته‌های عملیــــــات طوفــان‌الاقصــــی و برخــــی اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و پزشکان این رژیم از نتانیاهو خواسته‌اند که در شرایط جنگ علیه غزه، فردی را به عنوان جانشین خود تعیین کند تا امور نخست‌وزیری را به جای وی انجام دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی