سرمربی والیبال شهرداری ارومیه بعد از صعود به پلی‌آف:

حرف زیادی برای گفتن داریم

مهری رنجبر
خبر‌نگار

تیم والیبال شهرداری ارومیه، در لحظه آخر خودش را به جمع پلی‌آفی‌ها رساند. تیمی که شروع خوبی نداشت اما بعد از استعفای سیدعباسی و با آمدن عبدالرضا علیزاده ، جان تازه‌ای گرفت. تیم او با هفتمی امشب در شب دوم پلی‌آف به مصاف «طبیعت»، تیم تازه‌وارد اما دوم جدول رده‌بندی دور مقدماتی می‌رود. سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره این بازی می‌گوید: «طبیعت در لیگ برتر تیم تازه‌وارد، اما خوبی است. با اینکه معمولاً تازه‌واردها به خاطر کم‌تجربگی نتیجه خوبی نمی‌گیرند اما «طبیعت» بازیکنان باانگیزه‌ای دارد که قبلاً در چهار تیم اول فصل قبل بازی کرده‌اند و مربی‌اش ابراهیم وادی هم با اینکه چند سالی از والیبال دور بود اما قبلاً تجربه کوچ در لیگ برتر را داشته است. او لیگ برتر را خوب می‌شناسد. با این حال تیم ما هم حرف برای گفتن دارد. به نظرم که بازی امشب دو تیم باانگیزه، بازی جذابی می‌شود. هرچند برای هر دو تیم بازی سختی است.»
سرمربی تیم شهرداری ارومیه که خوشحال است تیمش به پلی آف رسیده، گفت: «خدا را شکر بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و به‌رغم همه سختی‌ها با کمک کادر فنی تیم به پلی‌آف رسیدند. البته نباید از حمایت 10 هزار نفری هواداران تیم بگذریم که حتی در برف و بازی سخت و حتی بعد از باخت تیم را تشویق می‌کردند.»
او  که دلش می‌خواست تیمش پلی‌آف را در شهرش بازی کند، افزود: «من خیلی دوست داشتم پلی‌آف را در ارومیه بازی کنم. درست است که بازی در سالن فدراسیون به نفع ما می‌شود اما وقتی باشگاه‌ها در شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کنند، دوست دارند تیم‌شان در شهرشان بازی کند و مردم هم از بازی تیم شهرشان لذت ببرند. اگر ما در ارومیه بازی داشتیم شک نکنید 10 هزار نفر برای تماشا به سالن می‌آمدند. کاش پلی‌آف و حتی نیمه‌نهایی در شهرستان‌ها برگزار شود و فقط فینال در تهران باشد.»
علیزاده می‌داند با قبول سرمربیگری تیم شهرش ریسک کرده اما، معتقد است با مطالعه بوده: «واقعا خوشحالم. بعداز چندسالی که تیم بالا نیامده بود و وقتی کرونا آمد و همچنین نسل والیبال ارومیه عوض شد، والیبال شهر ما افت کرد. من تیم را وقتی تحویل گرفتم که از 8 بازی تنها دو برد داشت اما پیشنهاد سرمربیگری را بررسی کردم و با اعتماد به نفس بالا و محکم کار را شروع کردم. البته من قول صعود به پلی‌آف را نداده بودم. تنها قولی که به شهردار و مدیرعامل باشگاه دادم این بود که تماشاچی را با سالن غدیر آشتی دهم و تیم به پلی‌اوت نرسد. وقتی از من پرسیدند چه برنامه‌ای داری. گفتم از 5 بازی خانگی 3 برد بگیریم که گرفتیم. برای دور برگشت هم برنامه‌ام را پرسیدند، گفتم از 13 بازی 8 بازی را برنده شویم و به پلی‌آف صعود کنیم. ما 5 برد از 7 بازی خانگی و 4 برد از 6 بازی که میهمان بودیم، گرفتیم. خدا را شکر قولم تحقق پیدا کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی