صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

حملات حامیان عراقی فلسطین به رژیم صهیونیستی از سر گرفته شد

بندر حیفا زیر آتشبار مقاومت عراق

گروه جهان/ مقاومت اسلامی عراق در ادامه حملات حمایتی خود از مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی دیروز (یکشنبه) از هدف قرار دادن تأسیسات شیمیایی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود خبر داده است: «در واکنش به کشتارهای صورت گرفته توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه، شامگاه جمعه با پهپاد ایستگاه شیمیایی بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادیم.»
 این در حالی است که پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی ارتش این رژیم در بندر حیفا و شنیده شدن صدای یک انفجار پس از تشخیص یک شیء مشکوک در آسمان این منطقه خبر داده و اعلام کرده بودند: «این اولین بار است که صدای آژیر خطر در حیفا از زمان آغاز جنگ در غزه به صدا در آمده است.» با این حال، همان روز در پی شنیده شدن صدای انفجار در حیفا با وجود آنکه شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این شیء مشکوک، یک پهپاد بوده است، برخی رسانه‌های نزدیک به ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شدند، صدای انفجار ناشی از شکسته شدن دیوار صوتی بوده است. آنها این ادعا را پس از آن مطرح کردند که عموم مردم اراضی اشغالی دیگر بار اعتراض خود را به عمل نکردن سامانه گنبد آهنین اعلام کردند.
در همین حال دیروز روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خبر داد هکرهای طرفدار فلسطین یک بدافزار جدید برای حمله به شرکت‌های اسرائیلی طراحی کرده‌اند. این بدافزار که نام آن «بی بی» (نام مستعار نتانیاهو) است، مانع بازیابی اطلاعات پس از حمله می‌شود. علاوه بر این توانایی این بدافزار طوری است که می‌تواند از آنتی ویروس‌ها فرار کند. هدف این دست بدافزارها ایجاد خسارت هر چه بیشتر از طریق حذف و خراب کردن فایل‌ها و داده‌های اطلاعاتی و ایجاد اختلال در سیستم عامل‌ها بدون درخواست باج است.

جستجو
آرشیو تاریخی