چگونه هکر شویم ؟

یادتونه...؟ شهریور امسال تپسی هک شد. آذرماه هم گروه گنجشک درنده پمپ بنزین‌ها را هک کرد که این یکی مثلا می‌خواست حال حکومت را بگیرد ولی مردم را به دردسر انداخت. دی‌ماه هم اسنپ‌فود هک شد. کلا هرکس با ننه‌اش قهر می‌کند می‌رود هکر می‌شود. استارتاپ‌ها هم یک‌کم امنیت دم‌ودستگاهشان را بالاتر ببرند به جایی برنمی‌خورد.

مجتبی قبادی        طنز پــرداز  
هک و هکری از جمله مشاغل پردرآمد قرن ۲۱ است. البته در قرن ۱۹ و ۱۸ و اینا هم بوده ولی درآمد آنچنانی نداشته است‌ (به عنوان مثال لو رفتن نامه‌های مخفیانه دو کبوتر عاشق).‌ برای اینکه یک هکر موفق با درآمد بالا بشویم باید مسائل زیر را رعایت نماییم.
اعتماد به نفس بالا داشته باشید: لباس‌های خوفناک مانند شنل بپوشید و ماسک بزنید یا مثلا هودی بپوشید و کلاهش را بگذارید روی سرتان و سطح خودتان را بالا نشان دهید، حتی اگر یک نوجوان تازه کرک و پشم درآورده باشید که تازه به سطوح بالای پاب‌جی رسیده و به واسطه‌ی یوتیوب با روش حمله‌ی Ddos به یک سایت آشنا شده باشید.
انتخاب سایت مناسب: برای هک خوب با درآمد بالا باید سایت‌های مناسبی انتخاب شود. به عنوان مثال هک یک نرم‌افزار فروش غذا دردی را دوا نمی‌کند. علاوه‌براین، مرجع مربوط به این نرم‌افزار نیز به شما پول نمی‌دهد و در جواب هک شما می‌گویند «جدی می‌فرمایید؟» و حتی عذرخواهی نیز نمی‌کند. پس جایی بروید که سود داشته باشد.
استفاده مناسب از نت: جهت ایجاد اسناد هک شده‌ی مناسب، روش‌های صحیح جست‌وجو در نت را بلد باشید تا بتوانید اسناد دست اول را تولید یا همان هک نمایید‌.
استفاده از فونت، سربرگ و مهر متناسب با ارگان مربوطه: بارها شاهد بوده‌ایم که عملیات هک به خوبی انجام شده است اما به دلیل عدم رعایت این نکات ساده، اسناد مخدوش اعلام شده‌اند. لذا مستدعی است که هنگام هک از فونت مناسب استفاده شود و قبل از آن با مراجعه‌ی حضوری به ادارات مختلف، با آرم و سربرگ آنجا آشنا شوید.
اسکل نباشیم: جهت هک باید به حداکثر ضرر برای جامعه هدف و نهایت سود برای خودتان بیندیشید. گاهی دیده شده است که با هک اماکنی چون پمپ بنزین، سهمیه بنزین مردم عادی قطع می‌شود که اینجا نیز خودتان فحش می‌خورید. پس بهتر است به جای اسکل‌بازی، کمی قبل از هک به کارهای خودتان فکر کنید‌ و کارهایی مانند رایگان کردن بنزین یا نان انجام دهید.
امیدوارم که با رعایت نکات فوق، در هک موفق باشید.

جستجو
آرشیو تاریخی