پاسخ رهبر انصارالله یمن به نامه فرزند امام(ره)

با ایستادگی از آرمان فلسطین و محور مقاومت دفاع می‌کنیم

دکتر زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس در سال 1400 خطاب به رهبران گروه های مقاومت در منطقه تاکید کرد: فلسطین پاره تن اسلام است. این سخن امام خمینی(ره) است. اما این پاره تن اسلام یا به تعبیر فقها «دارالاسلام» در اشغال «دارالکفری» به نام رژیم غاصب اسرائیل است که امام از آن تعبیر به «غده سرطانی» و «جرثومه فساد» کردند و تاکید داشتند که این غده باید از صفحه روزگار محو شود. وعده ای که در سوره اسرا به آن اشاره قطعی شده و نابودی فتنه آخر الزمانی بنی اسرائیل بسیار نزدیک شده است. چرا که امروز سپاهی عظیم از « عباد لنا»  قرآن که هر روز قوی تر و بزرگتر و فراگیر تر می شود، برای نابودی فتنه صهیونیسم تشکیل شده است.
عبدالملک حوثی رهبر انصارالله یمن در پاسخ به نامه دخت گرامی امام خیمینی(ره) دکتر زهرا مصطفوی تاکید کرد: یمن امروز با ایستادگی از آرمان فلسطین و محور مقاومت دفاع می کند و با این حماسه آفرینی از امت اسلامی طرفداری می کند.
•  متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خواهر گرامی و مجاهد سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی
رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین
سلام علیکم
ضمن تشکر از اهتمام به آرمان فلسطین و مقاومت اعلام می کنم که مساله فلسطین و قدس مساله جمعی ماست و تجاوز و جنگ بر ضد یمن در درجه اول یک جنگ آمریکایی است که در جهت برنامه صهیونیسم طراحی شده است.یمن امروز با ایستادگی از آرمان فلسطین و محور مقاومت دفاع می کند و با این حماسه آفرینی از امت اسلامی طرفداری می کند. در پایان تاکید می کنم که امام خمینی (ره) مرد بزرگ و الهی بود که به اسلام و مسلمین خدمت کرد و آثار و برکات کارهای ایشان همچنان رشد یابنده است.
منبع:  سایت انصارالخمینی (ره)
جستجو
آرشیو تاریخی