دستگیری مأمور قلابی با کلت کمری

گروه حوادث/ مأمور قلابی که با بی‌سیم و اسلحه در خیابان‌های تهران به دنبال شکار سوژه برای اخاذی بود از سوی مأموران پلیس دستگیر شد.
سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز جمعه مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران، حین گشت‌ در محدوده بزرگراه شهید‌حکیم تهران به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه‌زنی بود مشکوک‌شده و رفتار وی را تحت‌نظر قرار دادند. هم‌زمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت و مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است بنابراین عوامل انتظامی به‌سرعت وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده، نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد.  
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله‌پشتی متهم، گفت: مأموران در جریان بازرسی از کوله‌پشتی این فرد، یک قبضه سلاح کلت‌کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند. متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف‌شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.
وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه‌شدن با افراد نظامی، حتماً درخواست مشاهده کارت‌شناسایی و حکم مأموریت کرده و در‌صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، به سرعت موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی