صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و شش - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و شش - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۹

بنگاه

پانزدهمین جایگاه سوخت تحت نشان پالایشگاه اصفهان قرار گرفت
 به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درآیین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت نشان پالایشگاه اصفهان که با حضور رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی ضمن قدردانی از رویکرد حرفه‌ای کارشناسان این شرکت، به مزایای برندینگ اشاره کرد وگفت: اجرای این طرح در کشور می‌تواند ضمن کاهش تصدی گری دولت، ارتقای بهره وری عملکرد را در این حوزه به دنبال داشته باشد و رضایتمندی تمامی ذینفعان آن را افزایش دهد.
ابراهیم کاویانی‌پور افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بنزین در کشور که قادر به تولید سوخت با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد؛ از تمامی ظرفیت‌های خود برای تحقق اهداف عالیه طرح برندینگ استفاده خواهد کرد.
همچنین غلامرضا بهرامی، رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شاهین شهر با حضور در این افتتاحیه، ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهینه طرح برندینگ، بیان کرد: حسن سابقه پالایشگاه اصفهان، رغبت کافی را برای الحاق جایگاه‌ها به این برند ایجاد می‌کند.
جایگاه مهستان، پانزدهمین جایگاه ملحق شده ذیل نشان پالایشگاه اصفهان بوده و هدفگذاری شرکت راتا برای اجرای طرح برندینگ، الحاق ۲۰۰ جایگاه سوخت مایع به برند پالایشگاه اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ است.
 
احداث بزرگ‌ترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگ‌ترین پارکنیک مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مسعود حیدری با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا، کلیات آن مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد که بحث کارشناسی پیرامون قیمت نهایی پارکینگ مکانیزه طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آتی جمع‌بندی و مصوب شود.
وی ارزش این پروژه را 650 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در این پروژه آورده شهرداری 150 میلیارد تومان و آورده سرمایه‌گذار 500 میلیاردتومان است که شامل احداث اداری و تجاری به میزان 2100 مترمربع، 350 عدد پارکینگ مکانیزه و پرداخت مابقی تملکات این پروژه توسط سرمایه‌گذار است.به گفته حیدری، این پروژه در نوع خود بزرگ‌ترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امید است طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان همچنین از رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس خبر داد و افزود: طرح عملیاتی این پروژه سال‌هاست در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود 200 عدد پارکینگ، 5500 مترمربع فضای اداری و 2200 مترمربع فضای تجاری منتشر خواهد شد و ارزش نهایی آن بین 600 تا 700 میلیارد تومان برآورد می‌شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی