صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و شش - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و شش - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۲۰

فضای مجازی

نمایش «شایعات» میکائیل شهرستانی
صفحه مجازی خانه هنرمندان از نمایش تئاتری به کارگردانی میکائیل شهرستانی خبر داد و نوشت: نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی میکائیل شهرستانی تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.
رعنا صفاری‌سیاهکلی، راحله خیری، علیرضا شفایی، محمد‌علی محسنی، مهرناز علی‌نژاد، پرشاد کاکاوند، معصومه عسگرپور، آرمین متین‌نیا، علی‌اکبر زینلی، زهرا برنجی، نسا سادات شاهچراغی، آراز جهانشاهی، علی‌اکبر زینلی، ساره اصغری، کیمیا گوهرخای، الهام حجازی، علی شهامتی، علیرضا کوه‌پیما، سامان نواییان، محسن حیدرلکی و شهرام جغتایی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
نمایشگاه نقاشی در کنار هورالعظیم
صفحه مجازی سمن درنای امید در پستی از برپایی نمایشگاه نقاشی در محوطه هورالعظیم خبر داد و نوشت: در پنجمین سال شکل‌گیری سمن درنای امید، نمایشگاه نقاشی نیما صفدریان، هنرمند اصفهانی با عنوان «بومی به وسعت هورالعظیم» در گالری ریم اهواز در بقایای تالاب هورالعظیم و شنزارهای بستان برگزار شد.
این نمایشگاه به دلیل استقبال زیاد بازدیدکنندگان و هنردوستان تا پنجشنبه هفته جاری در گالری ریم اهواز واقع در امانیه تمدید شده است.

«خط پایان» علی زند‌وکیلی
علی زند‌وکیلی در صفحه مجازی‌اش تک‌آهنگ جدیدی را که خوانده به نام خط پایان به اشتراک گذاشت و نوشت: خط پایان با تقدیم به مهر و عشق تقدیم مردم عزیز.
قسمتی از متن ترانه جدید این خواننده به شرح زیر است:
دویدن‌های من سمت تو هرگز خط پایانی نخواهد داشت
نفس افتاده در حسرت دیدار تو جانی نخواهد داشت
و شعله‌های آتش همچو قلبم آه سوزانی نخواهد داشت
نخواهد داشت...

جستجو
آرشیو تاریخی