صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و یک - ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۲

خبر در خبر

  رویترز

 آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه در جریان گفت‌وگوهایش با مقامات رژیم صهیونیستی موضع کشورش را اینگونه اعلام کرد که نباید اجازه داد خاورمیانه به سمت وضعیتی نامعلوم و غیرقابل پیش‌بینی پیش رود.
وی پیش از ترک سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در نشست کشورهای گروه هفت که به گفته او قرار است درباره تحریم‌های احتمالی علیه ایران بحث کنند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی همه باید محتاطانه و مسئولانه عمل کنند.
بربوک افزود: افزایش تنش‌ها به نفع هیچ کس نیست و بیشتر از همه امنیت اسرائیل به خطر می‌افتد.

 

  صداوسیما

  احمد وحیدی وزیر کشور، روز گذشته با سفر به استان سیستان و بلوچستان، به صورت میدانی آخرین وضعیت مناطق متأثر از سیلاب در این استان را بررسی کرد. وحیدی همچنین در بازدید هوایی مناطق سیلزده که به همراه استاندار انجام شد، از میزان خسارت‌های نواحی درگیر، وضعیت امدادرسانی و نیازهای مردم سیلزده آگاه شد و دستورات لازم برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر را صادر کرد.

 

ایرنا

  عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: کمیسیون تلفیق جداول بودجه را به کمیسیون‌های تخصصی بازگرداند تا مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.بهروز محبی نجم آبادی اظهار داشت: کمیسیون تلفیق، جداول بودجه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی مجلس بازگرداند. عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس خاطرنشان کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده بنا شد تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس تا روز دوشنبه هفته آینده جداول بودجه را مورد بررسی قرار دهند و نشست‌هایی را در این‌باره با هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق داشته باشند. وی افزود: پس از جمع‌بندی کمیسیون‌های تخصصی مجلس درباره جداول، بخش دوم لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی