صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و شش - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و شش - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

ایسنا

تقدیر رهبر انقلاب
از کارشناس اورژانس بابل

رهبر انقلاب از کارشناس اورژانس بابل در پی نجات جان مادر و نوزاد گرفتار در برف تقدیر کردند.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب طی تماس تلفنی مراتب خرسندی و پیام تشکر رهبر معظم انقلاب را به این همکار تلاشگر اورژانس بابل ابلاغ کردند. «معصومه مهرآور»، مامای بخش ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بابل ۹ اسفند سال جاری در شبی که برف و بوران شدید تردد در جاده روستای جاجن در بخش بابلکنار را برای آمبولانس اعزامی این شهر با مشکل مواجه کرده بود، از طریق راهنمایی تلفنی پدر خانواده که از اتباع خارجی ساکن در ایران بودند برای کمک به زایمان همسرش زندگی مادر و نوزاد را از مرگ نجات داد.

مراسم سخنرانی نوروزی
رهبر انقلاب با حضور مردم
همچنین «مهدی فضائلی» عضو دفتر رهبر انقلاب علام کرد: با توجه به تقارن ایام سال نو با ماه مبارک رمضان، سخنرانی نوروزی سالانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه اول فروردین، در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم انجام می‌شود.

 

تسنیم

پایان رزمایش مرکب
امنیت دریایی ۲۰۲۴

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ با برگزاری رژه یگان‌های شرکت‌کننده از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» در منطقه شمال اقیانوس هند پایان یافت.  مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، چین و روسیه، امسال برای پنجمین سال متوالی با شعار «با هم برای برقراری صلح و امنیت» با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش و سپاه به همراه شناورهای رزمی نیروی دریایی چین و روسیه از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه و به مدت دو روز برگزار شد. عملیات اطفای حریق، آزادسازی کشتی ربوده شده و اجرای عملیات تیراندازی شبانه و روزانه به اهداف هوایی و سطحی در دریا از جمله مراحل مورد تمرین در این رزمایش بود.

 

ایرنا

پیشنهاد علم‌الهدی
برای ایجاد گروه کمک‌رسانی به غزه

جمیله‌سادات علم‌الهـــــدی، همـــــــــسر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به همسران رؤسای‌جمهور و نخست وزیران کشورهای اسلامی خواست از همسر خود تقاضای مؤکد کنند به عنوان یک دولتمرد متعهد به اصول و ارزش‌های اخلاقی، در رفع مشکلات مردم غزه بکوشند و در صورت تمایل جهت ایجاد یک گروه کمک‌رسانی و یک صندوق بین‌المللی برای کمک به غزه اقدام کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی