شاید جنگ خطیر و نکونام زرگری باشد!

هاشمی‌نسب: بازی بدون حاشیه نخواهد بود

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی حاضر نشد و مهدی هاشمی‌نسب مربی آبی‌ها به جای او در نشست حاضر شد. او درباره غیبت نکونام در نشست خبری گفت: «من هم مثل شما نمی‌دانم و مطمئن باشید اگر در جریان بودم حتماً به شما اطلاع می‌دادم.»
هاشمی‌نسب درباره این دیدار چنین نظر داد: «این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد اما حساسیت و سنتی بودنش باعث شده نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشته باشد، بازی به دور از حاشیه نخواهد بود و همیشه جذابیتش به همان حاشیه‌هایی است که وجود دارد اما تمرکزمان روی این است که بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.»
او درخصوص رقیب سنتی تیمش یادآور شد: «رقیب ما هم تلاش می‌کند در این دیدار برنده باشد، شناخت کافی از این تیم داریم. نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم و آن را به بازیکنان منتقل کرده‌ایم و هدفمان این است که در پایان این بازی سه امتیاز را به دست آورده و هواداران را خوشحال کنیم.»
هاشمی نسب درخصوص حواشی به وجود آمده برای تیم و اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل این‌طور واکنش نشان داد: «از کجا می‌دانید آنها با یکدیگر اختلاف شدید دارند؟ شاید جنگ زرگری باشد! شاید همه از جریان کامل آنها مطلع نباشند. مشکلات همیشه وجود دارد حتی غیبت دو، سه روزه من در تمرینات برای همه عجیب بود و من باید مشکلات خانوادگی‌ام را به همه توضیح می‌دادم. من از اختلاف مدیرعامل و سرمربی و اینکه پشت پرده چه می‌گذرد اطلاعی ندارم و هیچ مشکلی با استقلال از لحاظ مالی نداشته و نخواهم داشت.»

جستجو
آرشیو تاریخی