صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و سه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و سه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۷

اخبار

انتصاب اولین مدیرعامل زن اهل تسنن در مناطق آزاد
با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی «حمیرا ریگی‌زیروکی» به عنوان اولین زن اهل تسنن، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار شد.
به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، با حکم سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی «حمیرا ریگی زیروکی» به عنوان مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد.

تصویب ۴۵۰ میلیون دلار طرح سرمایه‌گذاری خارجی
۴۵۰ میلیون دلار طرح سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله حوزه صنعت، دارو، مواد غذایی، ساختمان، گردشگری، تجهیزات راهسازی، مدیریت شهری، خدمات و کشاورزی در آخرین جلسه هیأت سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۱۴۰۲ بررسی و تصویب شد.
به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، در دویست‌وهفتاد‌و‌هشتمین جلسه هیأت سرمایه‌گذاری خارجی و آخرین جلسه هیأت سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۱۴۰۲، تعداد ۵۵ دستور جلسه در خصوص طرح سرمایه‌گذاری خارجی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۵۰ میلیون دلار و در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله، حوزه صنعت، دارو، مواد غذایی، ساختمان، گردشگری، تجهیزات راهسازی، مدیریت شهری، خدمات و کشاورزی بررسی و تصویب شد.
این طرح‌ها از کشورهای مختلف از جمله چین، ترکیه، عراق، هند، افغانستان، امارات متحده عربی، عربستان، روسیه، پاکستان و ایرانیان مقیم خارج از کشور در حوزه نفت و گاز، تأمین آب، برق و گاز، حمل‌ونقل و ارتباطات، خدمات، ساختمان، صنعت، کشاورزی و معدن مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب هیأت سرمایه‌گذاری خارجی رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی