صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هجده - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هجده - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

مصاحبه و خبر

قلعه‌نویی: باخت به قطر را هضم نکرده‌ام
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان راه‌آهن و هنرمندان، درباره تغییر نسل در تیم ملی گفت: «یک بار دیگر از مردم عذرخواهی می‌کنم که مثل بازی با ژاپن آنها را خوشحال نکردیم. فوتبال دنیا و ایران نتیجه‌گرا است. تولید بازیکن برعهده تیم ملی بزرگسالان نیست. باشگاه‌ها باید بازیکن‌سازی کنند و پرورش دهند و تیم ملی استفاده کند.  در بازی با قطر هم بدشانسی آوردیم و اتفاق‌های فوتبال باعث شد به فینال صعود نکنیم. فیلمی از بازی برابر قطر دیدم که ما فرصت‌های بسیار خوبی را به گل تبدیل نکردیم. مهدی طارمی، کنعانی‌زادگان و... فرصت داشتند و این برای ما قابل هضم نیست.» او درباره همکاری با افشین قطبی هم عنوان کرد: «تیم ملی برای همه است. من هم اینجا میهمان هستم و هر کسی می‌تواند کمک کند باید بیاید. بحث ما این است که قرارداد کادر فنی تمام شده و دریافتی آنها زیر ۵۰ درصد است. دستمزد آنها هم خیلی کم است. آقای قطبی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است. او شرایطی دارد و فدراسیون هم شرایطی دارد و اگر مسائل اولیه حل شود، تصمیم می‌گیریم.» او درباره احتمال بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی هم چنین واکنشی داشت: «او از نظر فنی عملکرد بسیار خوبی دارد اما رفتاری داشته که فعلاً در تیم ملی نیست.»


صعود عالمیان در رنکینگ جهان
در رنکینگ ماه مارس فدراسیون جهانی تنیس روی میز
نوشاد عالمیان توانست به رده ۴۹ جهان صعود کند. عالمیان به دنبال این است از طریق رنکینگ بتواند سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. امیرحسین هدایی و نیما عالمیان در رتبه‌های 117 و 179 رنکینگ جهانی قرار دارند.
 

 9 مدال برای غواصان ایران
در مسابقات بین‌المللی غواصی جام ارمنستان، وحید سهرابی‌پور در هر دو ماده استاتیک و مونوفین در جایگاه اول ایستاد و مدال طلا کسب کرد. همچنین ارسلان زارعی در ماده مونوفین موفق به کسب مدال نقره شد. پیش از این ملی‌پوشان غواصی آزاد موفق به کسب شش مدال شده بودند که با این سه مدال جمع مدال‌های ملی‌پوشان در این مسابقات به عدد ۹ رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی