صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فضای‌مجازی

خاطره احترام برومند از سال‌های جوانی
احترام برومند، بازیگر و مجری باسابقه تلویزیون با اشاره به خاطره‌ای از سال‌های دور و مراسم ازدواجش با زنده‌یاد داوود رشیدی نوشته:«هشتم اسفندماه، برایم سرشار از خاطره شیرین ازدواجم با (داود رشیدی) است.
هنوز کمی با بیست و دو سالگی فاصله داشتم، هشتم اسفند ماه یکهزار و سیصد و چهل و هفت، همه چیز با امروز زمین تا آسمان فرق داشت.» او ادامه داده: «عده‌ای از بزرگان فامیل والبته دوستان نزدیک خودم موقع مراسم عقد بودند، مهریه نداشتم، حتی یک سکه، هیچگاه تا امروز فکر نکردم، مهریه سنگین و عقد و عروسی باشکوه می‌تواند زندگی یک زوج را محکم‌تر کند، نزدیک ۵۰ سال باهم بودیم، خوشحالم که با وجود مشکلات و بالا و پایین‌ها، خاطرات خوب و شیرین با هم بودن و فداکاری‌ها و یکرنگی‌ها آنقدر زیاد است که اینک می‌تواند به روزهای پیری و تنهایی من انرژی دهد.»

پیشنهاد نعیمی برای تماشای «سمنگان»
حمیدرضا نعیمی، بازیگر و کارگردان تئاتر در تازه‌ترین استوری خود نکاتی را درباره اجرای نمایش «سمنگان» بازنشر کرده است، بر اساس اطلاعات مندرج در این پوستر، نمایش سمنگان، کاری از محمودرضا رحیمی است که تا اواخر اسفندماه، هر روز ساعت هجده به میزبانی تالار چهارسو در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده:«اینجا یه محله است.  اسمش سمنگانه. هر آدمی که تو این محله است، قصه خودش رو داره و در دهه شصت خورشیدی روزی روزگاری رو سپری کرده؛ دهه‌ای که زادروز و عاشقی و مرگ فاصلش یه تار مو بود. حالا ما یک هفته رو در یک ساعت و ربع با این محله زندگی می‌کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی