از گوشه و کنار ایران

شلیک مرگبار به یک پزشک در ماهشهر
دو مرد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه با ورود به یک درمانگاه در شهرستان ماهشهر پزشک درمانگاه را به قتل رساندند و فرار کردند.
فریدون بندری، فرماندار بندرماهشهر گفت: یک پزشک عمومی حین طبابت مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت. دستورات لازم برای شناسایی، دستگیری و انگیزه عوامل این جنایت در سریع‌ترین زمان ممکن صادر و تحقیقات در این خصوص آغاز شده است.
به گفته شاهدان دو فرد مهاجم شامگاه دوشنبه با ورود به درمانگاه شفا بندر ماهشهر، به دکتر درمانگاه با سلاح گرم حمله کرده و وی را به قتل رساندند. مهاجمان مسلح پس از شلیک چند گلوله به این پزشک که از سهامداران درمانگاه بود او را به قتل رسانده و متواری شده‌اند.
سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر نیز اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل یک پزشک دستور ویژه برای دستگیری عاملان قتل صادر شد. بلافاصله پس از وقوع حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری آغاز کردند.

سقوط زن نظافتچی از پنجره
یک بانوی نظافتچی در تبریز بر اثر سقوط از پنجره مصدوم شد.
به گزارش ایلنا، یک بانوی میانسال هنگام کار روی پنجره از ارتفاع ساختمان به پایین و روی پشت بام واحد تجاری سقوط کرده و مصدوم شد. پس از این حادثه با اعلام ماجرا به اورژانس امدادگران این بانوی مصدوم را از ارتفاع پشت بام به سطح زمین منتقل کرده و برای مداوا به بیمارستان انتقال دادند.

مرگ 2 کودک عشایر در آتش
دو کودک در آتش‌سوزی چادر عشایری در قشلاق علم لو شهرستان اصلاندوز جان باختند.
مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: ساعت ۸ صبح سه‌شنبه به‌دنبال آتش سوزی در یک چادر عشایری در قشلاق علم لو شهرستان اصلاندوز به سمت برّان، بلافاصله آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه دو پسر یک و ۸ ساله به‌دلیل سوختگی شدید قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت کرده بودند. علت آتش گرفتن چادر در حال بررسی است.

جستجو
آرشیو تاریخی