فرمانده کل فراجا:

کالاهای قاچاق به آتش کشیده می شوند

گروه حوادث: فرمانده کل فراجا از حمایت پلیس برای سرمایه گذارانی که هزینه می‌کنند تا چرخ اقتصاد کشور سالم به گردش درآید خبر داد و گفت: قاچاقچیان کالا و ارز نیزهر لحظه باید حس کنند دودمانشان در حوزه تجارت ناسالم از بین خواهد رفت.
 سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا ضمن تشکر از همه کسانی که در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش می‌کنند، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ جهش پلیس امنیت اقتصادی فراجا به‌خوبی مشهود بوده، به‌گونه‌ای که سال سختی برای قاچاقچیان و مجرمان اقتصادی رقم خورد اما در سال ۱۴۰۳ باید این فعالیت مضاعف شود.
این مقام ارشد انتظامی کشور گفت: سال آتی، سال بالا‌بردن ریسک برای قاچاقچیان است و نباید احساس امنیت داشته باشند البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که خودمان را مشغول قاچاق‌های جزئی نکنیم. در سال ۱۴۰۳ تمامی کالاهای کشف‌شده اعم از خودرو و کالاهای خانگی به آتش کشیده خواهد شد.
 ارشدترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: در سال ۱۴۰۳ باید نقش پلیس‌های تخصصی در برخورد با قاچاقچیان کالا مشخص شود؛ همچنین پلیس‌امنیت اقتصادی با هوشمندی و بهره‌گیری از تکنولوژی و اشراف اطلاعاتی جلوی قاچاق کالا به کشور را بگیرد.
500 نفر قربانی تخلفات خودروهای شوتی
 به گزارش سایت پلیس، سردار رادان با بیان اینکه در برخورد با خودروهای شوتی اقدامات خوبی از ابتدای سال تاکنون صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ نفر از مردم ما بر اساس حادثه‌آفرینی‌ای که این خودروها در امور راهنمایی و رانندگی به‌وجود آورده‌اند، جان خود را از دست دادند؛ همچنین تعدادی از همکاران ما بر اثر برخورد با خودروهای شوتی به شهادت رسیدند لذا باید پدیده شوتی‌گری را از بین ببریم.
 وی در خاتمه اضافه کرد: تلاش پلیس همواره بر این است که پدیده شوم «شوتی‌گری» را به‌طور کامل از بین ببرد و در این راستا از سازمان‌های مربوطه نیز خواستار کمک و همیاری بوده و هستیم.
 گفتنی است در این همایش از تعدادی خانواده شهدا با اهدای لوح، قدردانی به عمل آمد و همچنین از ۸ سامانه پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز رونمایی شد.
جستجو
آرشیو تاریخی