صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و ده - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و ده - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

توصیه‌های رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به روابط‌عمومی‌ها و کسب 5 رتبه توسط شرکت دخانیات ایران

آیین اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ «امتداد»، با حضور خلجی؛ رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد و در آن شرکت دخانیات ایران 5 رتبه در بخش‌های مختلف کسب کرد.
 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، آیین اختتامیه نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ «امتداد» و سومین گردهمایی ملی مدیران روابط‌عمومی این وزارتخانه، شنبه 28 بهمن، با حضور سپهر خلجی؛ رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، رضوی‌کیا؛ رئیس جشنواره و رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، صالحی؛ دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه و... در محل مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه رضوی‌کیا در سخنانی ضمن خیرمقدم به حضار، تصریح کرد: شاید این جشنواره در ظاهر مانند سایر جشنواره‌ها باشد، ولی هدف اصلی ما این است که نگاه‌ها را به روابط‌عمومی و جایگاه آن جلب کنیم؛ چرا که جایگاه این نهاد در مجموعه‌های اجرایی کشور صد درصد مطلوب نیست.
بنابر این گزارش، سپهر خلجی؛ رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در سخنانی با بیان اینکه دولت بزرگ‌ترین تولیدکننده خبر است، تصریح کرد: وزارت تعاون به دلیل تنوع مسئولیت‌هایی که دارد، یک بخش مهم از این جریان خبری مرتبط با دولت است. وی افزود: حوزه روابط‌عمومی شغل نیست، بلکه در یک معنا شوق است؛ اگر نگاه به این حوزه به عنوان شغل باشد، موفق نمی‌شوید.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دامنه وسیع خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در این وزارتخانه شکل گرفته است؛ از تقویت رویکردهای عدالت‌محور گرفته تا اقداماتی که برای کاهش بیکاری در کنار سایر ارکان در دولت انجام پذیرفته و نیز اقداماتی که برای یارانه‌بگیران و بازنشستگان و طرح کالابرگ با نگاه حمایت از اقشار مختلف جامعه در جریان است. این‌ مجموعه خدمات باید برجسته و درست منعکس و برای مردم تبیین شود که در جهت تقویت اقشار مختلف در این دولت چه اقداماتی صورت گرفته است. تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره در سه سطح ستادی، استانی و شرکت‌های تابعه، آخرین بخش مراسم بود که شرکت دخانیات ایران در بخش پویش رسانه‌ای(ویژه هفته بدون دخانیات) با دریافت تندیس جشنواره، حائز رتبه نخست شد.

جستجو
آرشیو تاریخی