فاطمیون سپاه آزادی قدس

سید حسام رضوی

کارشناس مسائل افغانستان

وقتی شرکای غربی-عربی-عبری گروه تروریستی داعش در حال رایزنی برای تشکیل این نطفه شوم چندملیتی بوده تا کمربند امنیتی محکمی‌را حول سرزمین‌های اشغالی ایجاد و خاطر صهیونیست‌ها را از حضور وحدتی مسلمانان منطقه و جهان برای فتح قدس شریف آرام و آسوده کنند، حتی در بدبینانه‌ترین تحلیل‌هایشان هم این را متصور نبودند که مردانی از هزاران کیلومتر دورتر با صبر، بصیرت، عزت و حکمت خود را به مرزهای سرزمین‌های اشغالی برسانند و آماده نبرد نهایی با رژیم صهیونیستی شوند.
حضور وحشیانه داعش در عراق و سوریه یک اتفاق بزرگ را رقم زده بود ؛ آزادمردانی از سراسر جهان همدیگر را در ارض موعود پیدا کرده بودند و هم‌قسم شده بودند برای نابودی تروریسم داعشی و هلاکت مادر صهیونیستی‌اش.
شاید در این بین حضور مردان افغانستانی در این جبهه ضدصهیونیستی بیش از دیگران توجه جهانیان را به خود جلب کرده بود.
افغانستان خود درگیر چهار دهه جنگ و حالا درگیر دو دهه اشغال شده بود و شاید افغانستان زمینی آماده‌تر و بستری مهیا‌تر برای جهاد علیه غرب وحشی بود اما فاطمیون مسیر را جور دیگری انتخاب کرده بودند. مردان فاطمی‌با بصیرتی بی‌نظیر به این نتیجه رسیده بودند که ریشه مسلمان‌کشی نه در افغانستان که باید در منطقه خشک شود و این راهی ندارد جز نابودی نهایی رژیم صهیونیستی.
وقتی سراغ وصیت شهدا و روایت دلیرمردان فاطمی‌می‌روی به خوبی حس می‌کنی که از همان ابتدا مسیر برای فاطمیون روشن بوده است و مهاجرت به «شام» دلیلی جز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ندارد.
تل‌آویو هم خوب این را فهمیده بود و از همان روزهای اول هر چه در چنته داشت علیه فاطمیون به میدان آورد.
هم حمله نظامی‌کرد هم حمله رسانه‌ای؛ هم خنجر از پشت زد و هم زخم‌زبان به رزمنده و خانواده‌اش؛ اما مسیر مردان فاطمی‌علیه رژیم صهیونیستی هر روز روشن‌تر و هموارتر شد و شاهد بودیم ابوحامد و فاتح دو فرمانده بزرگ فاطمی‌در نزدیک‌ترین نقطه به خاک سرزمین‌های اشغالی به شهادت رسیدند.
حال امروز فاطمیون سرزنده‌تر و مستحکم‌تر از همیشه مسیر نابودسازی صهیونیسم بین‌المللی را در پیش گرفته است. خصلت مردان قناعت‌جوی افغانستانی‌ست که هیاهویی ندارند و در سکوت و آرامش کارشان را پیش می‌برند و در نبرد جبهه جهانی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی پس از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» و آغاز دژخیمی‌صهیونیستی علیه غزه مظلوم ، پا در رکاب مبارزه نهاد و آنقدر ضربه زد تا آمریکای جنایتکار را به تحرک واداشت و در هفته‌های اخیر چندین شهید را تقدیم راه آزادی قدس شریف کرد.
همه جهان عرب و‌صهیونیسم بین‌الملل در سه سال گذشته هر چه در توان داشت خرج کرده بود تا فاطمیون را اهرمی‌برای جنگ مذهبی در افغانستان پسااشغال کند تا خیالش از این جنبش چابک، سرحال و‌سرزنده در کنار گوش اسرائیل غاصب راحت شود اما مردان فاطمی‌که زمین رزم را پیروز بیرون آمده بودند، زمین بزم رسانه‌ای و روانی را هم به نفع خود ومردم مسلمان افغانستان و‌ منطقه تغییر دادند.
«طوفان‌الاقصی» نقطه عطف تغییر این زمین بازی بود و غرب و اذباب صهیونیستی آنها در حالیکه در خواب شبانه خیالی‌شان سرمست این بودند که فاطمیون از مسیر مقاومت خارج شده و شاید توانسته‌اند با گره زدن او به اختلاف خیالی مذهبی در افغانستان از صرافت بندازنش، ناگاه شاهد بودند که این مردان باز در نوک پیکان ضربه زدن به دشمن صهیونیستی هستند و گروهی هستند که کسی جلودارشان نیست.
آمریکا کمی‌دندان بر جگر گذاشت تا نام و نشان فاطمیون در ماجرای طوفان‌الاقصی و انتقام از رژیم صهیونیستی شنیده نشود و فاطمیون به فراموشی سپرده شود اما آنقدر در زمین و آسمان از این سپاه آخرالزمانی آسیب دید که مجبور شد مستقیم پایگاه آنها را هدف قرار دهد و مردانی دیگر از لشکر خدایی را به شهادت برساند و باز فاطمیون با دست خدا دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و شد گل سرسبد جبهه جهانی مقاومت.
فاطمیون سپاه آزادی قدس شریف هستند و دنیا به خوبی از قوت و قدرت او آگاه است و مسیر مبارزه‌اش همچنان ادامه دارد.
طوفان‌الاقصی برای فاطمیون یک نعمت بزرگ بود تا بار دیگر به مانند چند دهه گذشته نشان دهند که افغانستانی‌ها هستند که در پوزه مستکبرین و اشغالگران را به خاک خواهند مالید و آزادی سرزمین اشغالی به دست آنها رقم خواهد خورد.
مأموریت آزادی قدس شریف برای فاطمیون نهادینه شده و مسیر را برای آنها ترسیم کرده است.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی