درپی اقدام تروریستی عوامل ضدانقلاب و وابسته به استکبار، پاسدار مدافع حرم حسن صیاد خدایی به شهادت رسید

مزد مجاهدت


یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد. به گزارش تسنیم به نقل از یک منبع آگاه این حادثه حوالی ساعت 16 روز گذشته در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو نفر موتورسوار با شلیک 5 گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. بنابر این گزارش،  این ترور در نزدیکی منزل این شهید و در هنگامی که وی با خودرو شخصی قصد ورود به منزل خود را داشته، به وقوع پیوست و  ضاربین تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار گرفتند. این خبرگزاری همچنین افزود: اولین فردی که پس از این حمله تروریستی به محل وقوع حادثه رسیده، همسر وی بوده است. همچنین یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر داد: موتورسیکلت سواران بعد از شلیک ۵ گلوله متواری شدند. سه گلوله به ناحیه سر و دو گلوله به دست شهید اصابت کرده است. 
درپی این حادثه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم اعلام کرد: عصر یکشنبه در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت. 
این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» به خانواده معظم وی تأکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی شده و در حال انجام است. گفتنی است همچنین رسانه ها خبر دادند که دادستان تهران در صحنه جرم حاضر و دستورات قضایی لازم را صادر کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7914/1/613964/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها