اخبــــار


شرکت‌های اروپایی قطعات هواپیمای برجامی را تأمین نمی‌کنند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره کمبود صندلی‌های پرواز گفت: به دلیل افزایش تقاضای سفر، با کاهش عرضه مواجه شده‌ایم.
محمد محمدی‌بخش گفت: تعداد صندلی‌های هواپیما کم نشده بلکه درخواست‌ها افزایش یافته است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با توجه به ورود هواپیماهای خریداری شده، حدود 40درصد به ظرفیت صندلی‌های هواپیماها افزوده شده اما در عین حال، میزان درخواست بخصوص در زمان تعطیلات 50درصد افزایش یافته است.
به گفته محمدی‌بخش برای تأمین نیاز جامعه به سفر باید تعداد هواپیماهای خریداری شده افزایش بیشتری یابد تا درخواست پرواز با میزان عرضه صندلی برابری کند.
وی درخصوص اینکه چرا برخی از هواپیماهای برجامی زمینگیر است، افزود: ما به دنبال رفع نیاز و تأمین قطعات هستیم اما اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق قرارداد، شرکت‌های اروپایی موظف به پشتیبانی مستمر بودند اما به صورت مقطعی، قطعات را دراختیار ما قرار دادند.

آغاز فعالیت پایانه سلام فرودگاه امام برای اعزام حجاج

فعالیت پایانه سلام فرودگاه امام خمینی که از زمان شروع گسترش ویروس کرونا تعطیل شده بود، با هدف خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام آغاز شد.
دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد: با توجه به ترافیک پروازی پیش‌رو و همچنین در پیش بودن عملیات پروازی حج ۱۴۰۱ و با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر، از سرگیری فعالیت پایانه سلام رسماً وارد مرحله اجرایی می‌شود.
ترمینال سلام با بیش از ۵۰هزار مترمربع مساحت، اولین پایانه هوایی هوشمند کشور است که پرواز‌های آن در اسفند ۹۸ به علت شیوع کرونا و کاهش چشمگیر پرواز‌ها در فرودگاه امام متوقف شده بود.

تأمین اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تأمین اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در اجرای قانون جهش تولید مسکن تمامی دستگاه‌ها تمکین کنند.
فخاری گفت: واحدهای مسکن مهر باقیمانده در حوزه مسئولیت سازمان ملی زمین و مسکن، ۳۴هزار واحد است که عمده آنها دارای مشکلات حقوقی، عدم همکاری و یا عدم پرداخت سهم متقاضیان است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اراضی یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد سایر دستگاه‌ها در حال تبدیل وضعیت است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7906/11/612647/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها