15 کشته در سه تصادف رانندگی


گروه حوادث/ وقوع سه سانحه رانندگی در 24 ساعت گذشته در جاده‌های کشور منجر به مرگ 15 نفر شد.
آتش گرفتن پراید
در نخستین حادثه که عصر دوشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سمند در جاده پیربازار و در محدوده شیخ محله صومعه‌سرا رخ داد پنج‌ نفر در دم جان باختند و راننده سمند نیز راهی بیمارستان شد. دکتر پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در این باره گفت: حادثه تصادف ساعت ۱۹:۲۱ دوشنبه به اطلاع اورژانس رسید که در پی آن دو تیم اورژانس از شیخ محله و رشت به محل حادثه اعزام شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد سواری پراید دچار حریق شده و 5 سرنشین آن در اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.
برخورد سه خودرو در جاده اردبیل
در دومین حادثه که ساعت ۱:۴۰ بامداد ۲۳ شهریور رخ داد سه خودرو در جاده اردبیل - نمین با یکدیگر برخورد کرده و ۵ نفر جان باختند. عزت الله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل گفت: در تصادف ۳ دستگاه خودروی خاور، برلیانس و زانتیا در کیلومتر ۲۰ اردبیل - نمین (روبه‌روی کارخانه روغن نباتی) ۵ نفر فوت و یک نفر مصدوم شدند. به‌گفته این مسئول، پیروی گزارش اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌ احمر استان، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر به محل اعزام شدند. قربانیان حادثه توسط نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری گردنه حیران و تیم واکنش سریع استان رهاسازی شده و در محل حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی شدند و یک نفر مصدوم حادثه هم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال‌ داده‌ شده است.
برخورد پژو با کامیون
سومین حادثه نیز بامداد دوشنبه در کیلومتر ۸۵ محور طبس به یزد رخ داد و یک پژو 206 با کامیون کشنده برخورد کرد و پنج نفر شامل راننده و سرنشینان خودروی سواری در دم جان باختند. سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در این باره گفت: علت تصادفی که منجر به فوت پنج نفر در محور طبس - یزد شد، انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۲۰۶ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی تشخیص داده شده است. وی گفت: با توجه به کویری و طولانی بودن راه‌های خراسان جنوبی رانندگان دقت بیشتری داشته باشند و در صورت خستگی حتماً استراحت لازم را داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7725/13/587000/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها