المپیک توکیو


حدادی: بدن‌های‌مان خواب بود

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال پس از شکست تیم ملی مقابل چک گفت: «متأسفانه ابتدا بازی را بد شروع و در حمله و دفاع عجولانه بازی کردیم. اشتباهات زیادی داشتیم اما عملکردمان در کوارتر سوم بهتر و در کواتر چهارم عالی شد. در نیمه اول بدن‌های ما خواب و بازی ندیده بود اما در نیمه دوم بدن‌های ما بیدار شد. خود من در نیمه اول بدنم خواب بود، با خوردن چند تنه شوکه شدم. در حال حاضر مصدومیتی که داشتم کاملاً برطرف نشده و با قرص مسکن بازی می‌کنم. آسیب‌دیدگی من بسیار خاص است و نمی‌شود عمل کرد و فقط باید روند درمانی‌ام را ادامه دهم.» او ادامه داد:«اگر پیش از مسابقات المپیک بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم مقابل امریکا و فرانسه بازی بهتری انجام دهیم. ما سعی می‌کنیم در این دو دیدار تا دقیقه آخر بجنگیم و تفاوتی ندارد روند بازی به چه شکل باشد. من خودم بسیار هیجان دارم که می‌خواهیم مقابل امریکا و فرانسه بازی کنیم. این دو تیم از بهترین تیم‌های دنیا هستند و ما سعی می‌کنیم بهترین نمایش خود را نشان دهیم.»

 پاداش 10 هزار یورویی به فروغی اهدا شد

پاداش ۱۰ هزار یورویی کمیته ملی المپیک به‌عنوان پاداش پای سکوی مدال‌آوران طلا ظهر دیروز و در محل سفارت ایران در توکیو به جواد فروغی قهرمان کشورمان در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی اهدا شد. در این مراسم که با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رحمانیان سفیر ایران در توکیو، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، طاهریان نایب رئیس بانوان وزارت ورزش و فرهادی‌زاد معاون بانوان وزارت ورزش برگزار شد، این پاداش به فروغی اهدا شد. طبق تصمیم هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال‌آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به‌ترتیب ۱۰ هزار، ۵ هزار و ۳۵۰۰ یورو پاداش نقدی به عنوان پاداش پای سکو اهدا خواهد شد. همچنین به کادر فنی رشته‌های مدال‌آور نیز ۷۰ درصد این مبلغ پرداخت خواهد شد.

 رکورد طولانی‌ترین مسابقه والیبال المپیک شکست

تیم ملی والیبال ایران درحالی در نخستین بازی‌اش از المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر لهستان ۳-۲ به پیروزی رسید که این بازی ۲ ساعت و ۳۷ دقیقه طول کشید و به‌عنوان طولانی‌ترین مسابقه والیبال در تاریخ المپیک نام گرفت. رکورد قبلی به‌صورت مشترک ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه میان تیم‌های امریکا و یونان در مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک ۲۰۰۴ آتن و روسیه و لهستان در مرحله گروهی المپیک ۲۰۱۲ لندن ثبت شده بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7685/14/582970/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها